środa, 26 grudnia 2018

FLO Płyn uniwersalny Alpejska Łąka - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie uniwersalnym Alpejska Łąka, jaki otrzymała od firmy Flo.




Płyn można używać do wszelkich powierzchni zmywalnych. Moje testy odbyły się podczas świątecznych porządków, gdzie myte były m.in. meble na zewnątrz i w środku. Egzamin zdany na 6+, nawet miejsca, których na co dzień się nie myje (np. tylna część mebli do której, aby się dostać, trzeba całe wysunąć) mają wspaniały zapach, są czyściutkie, a także bez smug i zacieków.

Jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy dodać zakrętkę do ciepłej wody i gotowe. Podczas mycia nie trzeba się napracować, nie trzeba kilkakrotnie powtarzać czynności czy szorować z użyciem siły, co według mnie jest znaczącą zaletą.

Zapach śliczny, dość intensywny, ale nie duszący czy przeszkadzający. Moim zdaniem płyn pachnie konwaliami z czymś jeszcze co nadaje mu świeżości (niestety nie wiem, do czego porównać :( ). Po użyciu roznosi się po cały pomieszczeniu i pozostaje w nim na dłuższą chwilę.

Wydajność bardzo duża. Wystarczy zakrętka płynu na miskę ciepłej wody, aby wyczyścić meble w całym pokoju.

Skuteczny, o wspaniałym zapachu i dużej wydajności. Jestem bardzo zadowolona z płynu pod każdym względem i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Piękny zapach.
  • Wydajny.
  • Skuteczny.
  • Doskonale czyści.
  • Nie pozostawia zacieków czy smug.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.


Płyn uniwersalny Alpejska Łąka znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej marki chyba spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinia zacheca do wyprobowania.Jestem ciekawa zapachu,ktory pozostawia ten plyn po sprzataniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zapach , dobrze radzi sobie z brudem jak dla mnie pomocnik w domu super

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie płyny są najlesze,na pewno meble są mega czyste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie płyny uniwersalne do wszytskiego a zapach konwalii także
    '

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię uniwersalne środki. .a zapach bardzo zachęca by sięgnąć po ten płyn...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te plyny dlugo utrzymuje się zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. takiego jeszcze niemiałam ale napewno skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale brzmi bardzo zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Uwielbiam zapach konwali roznoszący się po domu wiec ten płyn zdecydowanie jest dla mnie. Ogromny plus za skuteczność i wydajność, bo to wiadomo oszczędność pieniędzy i czasu. Fajnie że to płyn uniwersalny więc można im czyścić różne powierzchnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Konwalia...lubię ten zapach w środkach do sprzątania :) skuteczny, to do mnie przemawia :) trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny pomocnik do sprzątania :) Płyn uniwersalny,wielozadaniowy i jeszcze ten przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki płyn to się zawsze przyda w domu, daję wiarę że jest dobry

    OdpowiedzUsuń