wtorek, 25 grudnia 2018

Betterware-Lubię To Woda perfumowana Lato w Toskanii - OPINIA


Zapraszam na opinię o wodzie perfumowanej Lato w Toskanii, jaką od Betterware-Lubię To.




Nuty zapachowe:
Nuta głowy:
kaktus
Nuta serca:
jaśmin, róża, frezja
Nuta podstawy:
nuty drzew, cedr



Zapach który, przyciąga, kusi. Moim zdanie najlepiej wyczuwalny jest zapach róży z lekką nutą drzew. Jest lekko słodki, ale nie mulący.






Intensywność zapachu jest na poziomie średnim. Są doskonale wyczuwalne, zapach „wchodzi” z nami do pomieszczenia, ale nie są duszące czy przeszkadzające.






Zapach utrzymuje się dość długo. Wystarczy jego „odświeżenie” poprzez jedno psiknięcie w dzień, aby utrzymywał się cały dzień na skórze. Na kurtce wyczuwalny parę dni, oczywiście nie z taką intensywnością jak na początku.



Opakowanie to prostokątna, szklana buteleczka. Moim zdaniem dość ładna.



Osobiście polubiłam zapach, do tego są dość długotrwałe i w ładnym opakowaniu. Polecam.












Zalety:
  • Ładny zapach.
  • Długo utrzymujący się zapach.
  • Ładne opakowanie.
  • Średnio intensywny zapach.









Wady:
BRAK









Moja ocena – 10\10









Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.






Wodę perfumowaną Lato w Toskanii znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach by przypadł do gustu mi , ale zobaczę jak sama kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiła mnie ta nuta gówna : kaktus jeszcze takiego nie widziałam w opisie perfum

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połaczenie zapachowe,które z pewnoscią piękny ma zapach.Śliczne opakowanie idealnie nadaje się na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie zapachy z jaśminem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka ma super perfumy...trwale ładne zapachy przynajmniej mogę powiedzieć o rych które udało mi się przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy zapach, najbardzo że trwały

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jeszcze nie poznałam. Ale zapach pewnie jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa i intrygująca nuta zapachowa. Ja jednak zanim zdecyduje się na zakup perfum muszę je przetestować na własnej skórze. Wiadomo każdy ma inny gust .
    Fajny prosty flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuty zapachowe ciekawie zgrane i takie jak lubię :) pewnie bym się polubiła z tymi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach słodki ale nie intensywnie,takie lubię :) Chętnie go przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach przypomina o lecie,wakacjach perfum pewnie zaciekawi tu panie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo ładnych zapachów można znaleźć na stronie internetowej https://www.e-madeleine.pl/. Często tam zaglądam. Uwagę przykuwają niskie ceny.

    OdpowiedzUsuń

  13. Przepięne perfumy i biżuteria damska to wszystko, czego mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń