niedziela, 25 listopada 2018

Vip Cosmetics Serum, żel pod oczy - OPINIA


Zapraszam na opinię o serum, żelu pod oczy, jaki otrzymałam od Vip Cosmetics.








Serum mieści się w wygodnej tubce z wąskim zakończeniem. Takie rozwiązanie sprawia, że możemy go aplikować bezpośrednio na skórę pod oczami.

Jest bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie odrobina, aby starczyło na całą aplikację. Opakowanie 15 ml starczy na bardzo długi czas.

Nie posiada żadnego zapachu.

Zmarszczek jeszcze nie posiadam, ale cienie i obrzęki niestety tak. Szczególnie te cienie są częste i bardzo uciążliwe, nie przepadam za intensywnym makijażem, który w 100% by je zatuszował. Serum używam około dwóch miesięcy, systematycznie, rano i wieczorem. Po tym czasie zarówno obrzęki, jak i cienie pozostały w 95% zlikwidowane (pojawiają się rzadko, po ciężkich i krótkich nocach gdzie nie śpię dłużej niż 3 godziny). Dla mnie efekt wspaniały.

Dla skóry jest delikatny. Nie powoduje podrażnienia, pieczenia, ani żadnych innych reakcji alergicznych.

Konsystencja żelu sprawia, że aplikacja jest łatwa. Wchłania się dość szybko, nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.



Zalety:
  • Skuteczne do walki z cieniami i obrzękami pod oczami.
  • Wydajne.
  • Wygodne opakowanie.
  • Szybko się wchłania.
  • Bezzapachowe.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Vip Cosmetics oraz na FB.


Serum, żel pod oczy znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Skoro tak świetnie się sprawdził muszę wypróbować. Niestety mam dość duże cienie ,sińce pod oczami i do tej pory nie udało mi się znaleźć nic skutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydał by mi się . Worki i cienie zwłaszcza gdy człowiek sie nie wyśpi to duży problm

    OdpowiedzUsuń
  3. pod oczy taki bez zapachowy dobry jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,wszechstronne zastosowanie ,warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie testowac nowości z chęcią bym wypróbowala

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak piszesz, że taki super to chyba muszę go wypróbować bo mnie nic nie pomaga takie odnoszę wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba coś dla mnie :) chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opinia zacheca do wyprobowania 👍 Warto zadbac o skore wokół oczu,ktora w tych okolicach jest szczegolnie wrazliwa i wymagająca

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być idealne po długiej imprezie :) fajna sprawa,dużo na rynku jest teraz super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie stosowałam takiego produktu, ale opis jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. panie pewnie chętnie ten kosmetyk przetestują

    OdpowiedzUsuń
  12. Skóra pod oczami jest bardzo wrażliwa,potrzebne są specjalne kosmetyki do jej pielęgnacji.Wierzę Aniu,że ten żel jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń