poniedziałek, 29 października 2018

Vip Cosmetics Krem do rąk - OPINIA


Zapraszam na opinię o kremie do rąk, jaki otrzymałam od Vip Cosmetics .





Krem ma lekką konsystencję, co sprawia, że jego aplikacja jest łatwa. Dość szybko się wchłania. Początkowo na skórze mamy lekko lepką warstwę, trwa to około 10 minut i dla mnie niestety jest to trochę minus. Na szczęście po tym czasie się wchłania całkowicie i nic lepkiego czy tłustego na skórze nie pozostaje.


Zapach rewelacyjny. Średnio intensywny, na skórze wyczuwalny długi czas. Nie przesadzę, stwierdzając, że się w nim zakochałam.


Opakowanie stawiane na zakrętce. Ładne i praktyczne.


Krem doskonale nawilża. Radzi sobie nawet z bardzo suchą, popękaną skórą dłonic co jest ogromną jego zaletą. Nawilża głęboko i na długo. Przy regularnym stosowaniu już po paru dniach widać zdecydowaną poprawę stanu skóry na dłoniach.


W kremie znalazłam jedną wadę, jednak osobiście uważam, że zapach i działanie zdecydowanie ją przewyższa. Polecam.


Zalety:
  • Lekka konsystencja.
  • Nawilża.
  • Pielęgnuje.
  • Przy regularnym używaniu znacząco poprawia stan skóry na dłoniach.
  • Wspaniały i długotrwały zapach.
  • Wydajny.



Wady:
Przez około 10 min po aplikacji trochę lepka warstwa na skórze.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Vip Cosmetics oraz na FB.

Krem do rąk znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Krem dla moich suchych dłoni , będę musiała wypróbować i przekonać się czy poradzi sobie i z momi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry krem do rąk to podstawa, chociaż ja nalezę do tych co kremu używają jak naprawde skóra mi sie przesuszy a nie na codzień. Jednak jesli musze użyć wolę takie co działaja nawet jesli na wchłonięcie trzeba poczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi rowniez podoba sie zapach tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawilża,doskonale pielęgnuje więc jest idealny zwłaszcza na nadchodząca jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sony zapach będzie trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takie kremy lubię, bo dosyc często używam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy do rąk,a zwłaszcza takie ,które skutecznie dbają o moje dłonie i do tego cudnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak skończę obecny krem to z chęcią wypróbuję,bo dłonie to nasza wizytówka

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego kremu jeszcze nie używałam. Bardzo ładne opakowanie, które przyciąga wzrok, lubię takie kobiece. To co dla Ciebie jest wada dla mnie nie jest. Dla mnie super krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię lekkiej warstwy ,ale opakowanie piękne .

    OdpowiedzUsuń
  11. krem do rąk ogólnie jest dobry,zapach na pewno się spodoba paniom

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do rąk to must have w mojej torebce.Szkoda,że ten nie tak szybko się wchłania,raczej do używania w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że dobre nawilża, ale to że tak długo się wchłania to duży minus dla mnie również

    OdpowiedzUsuń