środa, 31 października 2018

Lazell Perfumy Gentlemen Sport - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach Gentlemen Sport, jakie otrzymałam od firmy Lazell.



NUTY ZAPACHOWE:

NUTY GŁOWY – cytryna, gruszka, grejpfrut, czerwona pomarańcza
NUTY SERCA – gałka muszkatołowa, różowy pieprz, pelargonia
NUTY BAZY – wetyweria, drzewo sandałowe, cytryna, imbir

Zapach głęboki, wyrazisty, intensywny. Dokładnie taki jaki mój mąż preferuje. Doskonale wyczuwa się w nim cytrynowe nuty z dodatkiem drzewa sandałowego, po czasie przełamane imbirem.

Kuszący, zmysłowy, zdecydowanie męski. Nadaje się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia co jest zdecydowaną zaletą.

Na skórze wyczuwalne są wiele godzin, stopniowo tracąc na intensywności. Biorąc pod uwagę, że mają bardzo atrakcyjną cenę, to bardzo długo.
Ich intensywność jest dość duża. Są dość „mocne”, a przy tym nie jest duszący (pod warunkiem, że nie przesadzimy z ilością). Nie przeszkadza innym w pomieszczeniu, a wręcz przeciwnie, przyciąga do właściciela, kusząc swym zapachem.

Są wydajne, wystarczy dwa „psiknięcia”, aby zapach był doskonale wyczuwalny zarówno dla mężczyzny, który ich użył, jak i dla otoczenia.

Zapach i mnie i mężowi przypadł do gustu, do tego atrakcyjna cena, dobra wyczuwalność zapachu i trwałość. Zdecydowanie jesteśmy na tak i polecamy.



Zalety:
  • Wspaniały zapach.
  • Dość trwały zapach.
  • Wydajne.
  • Atrakcyjna cena.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę lazell.

Perfumy Gentlemen Sport znajdziecie TU

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ciekawe połączenie zapachów, z pewnością mojemu mężowi by przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Po nutach zapachowych x
    Wydaja die ciekawe mozec warto siegnac po nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące połączenie nut zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to są bardzo ładne warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i intrygujące połączenie nut zapachowych. Firmę znam ,miałam jej jednej damskie perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie, co prawda mąz nie używa perfuma ale szukam pomyśłu na prezent właśnei perfumowy prezent

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojemu mężowi pewnie przypadł by do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia Politowska1 listopada 2018 21:34

    Nie znam tych perfum,ale mysle,ze ze to polaczenie zapachow podpasowaloby mezowi,a trwalosc i intensywnosc przekonala do ich zakupu

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie nut zapachowych,trwałe-zatem Nasz Mężczyzna musi pięknie przez dłuższy czas pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma Lazell ma świetne perfumy,te nuty mnie przekonują by kupić na prezent mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wylać na siebie pół flakonu perfum to żaden efekt takze wiem o co chodzi z przesadą,sam zapach może mi sie spodobać

    OdpowiedzUsuń