niedziela, 16 września 2018

TakaBielizna Biustonosz Sans Complexe Illusion Dentelle - OPINIA


Zapraszam na opinię o biustonoszu Sans Complexe Illusion Dentelle, jaki otrzymałam od strony TakaBielizna.




Mis świata nie jestem i nie zapowiada się bym była. O znalezienie fałdki na moim ciele, nie problem. Dlatego dobór biustonosza nie należy do łatwych zadań. Albo mnie ciśnie, robi odbicia na ciele, które później zamiennie pieką i swędzą. Albo wszystko mi dołem wypada, czego osobiście nie znoszę. Biustonosz Sans Complexe Illusion Dentelle okazał się dokładnie tym, czego szukam, a wszelkie testy zdał na 6.

Po pierwsze i dla mnie najważniejsze, jest bardzo wygodny. Nie uciska, a jednocześnie wszystko doskonale trzyma na miejscu. Można w nim zarówno chodzić, jak i spać, czując komfort.

Kolejna dla mnie znacząca zaleta to jego miękkość i delikatność. Biust to takie miejsce, gdzie mało kto lubi szorstkie materiały, ja nie lubię.

Jakość na najwyższym poziomie. Co prawda nie prałam go w pralce, ale ja ogólnie nie piorę biustonoszy w pralce. Tak już mam i tego nie zmienię. Prany ręcznie, wielokrotnie, zarówno w ciepłej, jak i zimnej wodzie pozostaje jak nowy. Nigdzie się nie porozciągał, koronka się nie zniszczyła, a druty nie powyginały.

Wizualnie mnie zachwycił. Połączenie cielistego materiału z czarną koronką jest bardzo seksowne.

Jestem zdecydowanie na tak. Śmiało mogę napisać, że to jeden z dwóch ulubionych biustonoszy (o drugim czytaliście jakiś czas temu). Zdecydowanie polecam.




Zalety:
  • Piękny.
  • Wygodny.
  • Miękki, delikatny.
  • Wysokiej, jakości.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TakaBielizna oraz na FB.

Biustonosz Sans Complexe Illusion Dentelle znajdziecie TU.


15 komentarzy:

  1. wygląda slicznie i w moich kolorach:) musze popatrzec a nóz sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie mam inny model i też jestem Bardzo zadowolona z niego tak samo jak ten model nie uciska , jest wygodny .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny i elegancki Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglada i co najwazniejsze,ze jest wygodny,bo tez mam problem z doborem odpowiedniego biustonosza

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie lubię jak mnie uwiera, a ten z opini wygląda jak idealny do noszenia same zalety, nadodatek pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja Cię, mam podobny tylko bokserke Jest mięciutki, super połączenie kolorystyczne, rewelacyjny, również polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wizualnie. Dla mnie tez jest ważne, by biustonosz był wygodny, by nie było go czuć, a trzymał wszystko na miejscu

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygląda fajnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zmysłowo i z pewnością jest bardzo wygodny. Chciałabym taki ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmysłowy,delikatny,koroneczka,ach wygląda bosko,zapewne musi być bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo seksownie :) Jest wygodny,można w nim spać a ja już mało w stanikach śpię bo jakoś mi nie wygodnie jest ;) Ale gdzieś na wyjazd by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po opinii wniosek jeden,jest spełnieniem kobiecych potrzeb

    OdpowiedzUsuń
  14. A i może tu zainteresuje was sklep internetowy https://www.fashion4.pl Jeżeli chodzi o zakupy bielizny dla kobiet

    OdpowiedzUsuń