wtorek, 10 lipca 2018

4points Izolator termiczny na butelkę 0,5 l i puszkę HIPSTER - OPINIA

Zapraszam na opinię o izolatorze termicznym na puszkę i butelkę 0,5l HIPSTER, jaki otrzymałam od 4points.




To już drugi izolator termiczny, jaki testuję, więc nie jest już dla mnie taki wielki szok. Ten jednak jest trochę inny, jednak swoje zadanie spełnia tak samo jak tamten na 6+.

Przeznaczony jest na butelkę lub puszkę i założenie go jak i ściągnięcie w obu przypadkach jest bezproblemowe.

Wygląda bardzo ładnie, przyciąga wzrok. Dla wielu będzie też zaletą fakt, że nie widać, co tak naprawdę znajduje się w puszcze czy butelce.

Wykonany jest z wysokiej, jakości neoprenu - pianki wykorzystywanej przez nurków. Jest wysokiej, jakości, można bez obaw prać go w pralce. Używany już dłuższy czas, prany w pralce nadal pozostaje jak nowy.

Nie tylko doskonale utrzymuje chłód wszelkiego rodzaju napoju w puszcze i butelce, ale również spełnia inne zadania. Zabezpiecza butelkę przed stłuczeniem oczywiście tym przypadkowym.

Jego dno jest antypoślizgowe.

Nadal uważam, że do gadżet zdecydowanie ułatwiający życie. Zimne napoje w upalny dzień nie wiążą się z noszeniem mini lodówki czy bieganiem, co chwilę do sklepu. Ja jestem zdecydowanie na tak i polecam.


Zalety:
·      Praktyczny.
·      Wysokiej, jakości.
·      Śliczny,
·      Można prać w pralce.
·      Na puszkę i na butelkę.
·      Łatwy w założeniu i ściągnięciu.
·      W 100% spełnia swoje główne zadanie – chłodzi napoje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę 4points oraz na FB.

Izolator termiczny na puszkę i butelkę 0,5l HIPSTER znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ladny wzork liska ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne i ładne sama planuje sie zaopatrzyć idealne na wycieczkiz dziecmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i bardzo przydatna rzecz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaey gadżet i ten lisek jest ładniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie bardzo pomocny i ciekawy gadżet ,bo któż nie lubi w takie upalne dni wypić coś zimnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te izolatory, nazwa ciekawa no i można wypić zimne piwko na plaży ;) piękny motyw

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,jeszcze o tym nie słyszałam,niezłe maskowanie,chłodzenie i ochrona przed stłuczeniem.Przyznam rewelacyjne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra rozwiazanie 👍 Idealnie się sprawdzi na spacerach czy wycieczkach zwlaszcza przy dzieciach

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo :)Jaki on jest piękny !Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest bardzo przydatny gadżet aż sama się dziwię,że jeszcze nie mam go kupione :) Na wycieczki jaka super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa i nawet przydatna rzecz jak dla mnie jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny gadżet można sprytnie schować piwo i mieć je zimne

    OdpowiedzUsuń