piątek, 29 czerwca 2018

Sotelli Makaron Fusilli - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie Fusilli, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.




Makaron Fusilli w kształcie świderków jest dość uniwersalnym makaronem. Doskonale komponuje się z różnymi sosami zarówno mięsnymi jak i wegetariańskimi, zupami czy do zapiekanek.

Jego smak jest trochę inny niż makarony, które przeważnie kupuję. Inny wcale nie znaczy gorszy, u mnie w domu każdy zjadał z smakiem.

Skład ma bardzo prosty. Znajdziemy w nim mąkę kukurydzianą oraz wodę, bez zbędnych dodatków. Jest wyprodukowany z 100% naturalnych składników, jest bezglutenowy. Zdrowy i bezpieczny i to dla każdego małego i dużego.

Gotuje się go troszkę dłużej niż inne mi znane i co dla mnie bardzo dużym jest plusem – nie da się rozgotować. Jest miękki, ale nie papkowaty, a osobiście „papki” makaronowej nie znoszę.

Ja i pozostali domownicy jesteśmy zdecydowanie na tak i polecamy.


Zalety:
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      W 100% naturalny.





Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sotelli oraz na FB.

Makaron Fusilli znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Lubie makaro.y czesto sa u nas w rozniej postaci ale tej firmy nieznam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mój synke kocha makaron ciekawe czy taki by mu także przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubię jak makaron się rozlatuje, wolę kupić droższy a lepszej jakości, i jakoś tak nigdy nie kupuję tego kukurydzianego, nie wpada mi w ręce a szkoda bo ciekawa jestem smaku

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w kuchni bardzo często goszczą makarony, kasze i ryż, rzadziej ziemniaki, a makaronu z mąki kukurydzianej nie jadłam i chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tym makaraonie ma duzo pozytywów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas tylko al dente makarony serwuję,super ,że coraz częściej w ofercie wielu firm są bezglutenowe odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest ważne, że jest naturalny, bez zbędnych konserwantów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy makarony całą rodzinką Super, że taki krótki skład ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Makaron kukurydziany to dla mnie nowość. Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy makarony .Tego nie znałam ,muszę spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy wie że jestem straszną makaroniarą więc nie trzeba mnie długo namawiac aby skosztować coś co nie jest mi znane,uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię makaron a ten zwłaszcza, że jest naturalny przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. makaron naturalny,zdrowy i pewnie smaczny,świderki zawsze się przydadzą do różnych dań

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego jeszcze nie miałam okazji spróbować z przyjemnością bym go kupiła i zjadła

    OdpowiedzUsuń
  15. Makaronu kukurydziany to dla mnie ciekawa sprawa :) Bardzo dużo gotuję makaronu więc chętnie ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń