czwartek, 28 czerwca 2018

Kosmetyki AVON Woda toaletowa Summer White Sunset Avon - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej Summer White Sunset Avon, jaką otrzymałam od Kosmetyki AVON.



Kategoria: kwiatowo-orientalna
Nuty zapachowe: różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy

Zapach bardzo ładny, letni, przyjemny. Nieprzesłodzony, ale lekko słodki.

Intensywność na średnim poziomie. Doskonale wyczuwalny z skóry czy ubrania, a także jego lekka nuta w pomieszczeniu, w którym przebywamy.

Jest dość trwały. Na skórze wyczuwalny kilka godzin a później wystarczy jedno „psiknięcie” by powrócił z całą intensywnością i pozostał na następne godziny z nami.

Osobiście woda toaletowa Summer White Sunset Avon przekonała mnie do siebie. Nie znalazłam w niej żadnej wady i z przyjemnością polecam.


Zalety:
·      Przyjemny, letni zapach.
·      Nie za słodkie.
·      Średnio intensywne.
·      Utrzymują się parę godzin.


Wady:



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki AVON

19 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach jak dla mnie 😉 myślę że przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inną wersję dawno temu Bardzo mi się podobał zapach. Ten także musi być piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co mam zapas perfum ale chyba czas wrócic do zakupu perfum z katalogu Avon :) kiedys ciągle tylko tej firmy miałam potem sie zmieniło ale chyba wrócę do zakupów

    OdpowiedzUsuń
  4. Apach jest mi znany lubie go sliczny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach kwiatu lotosu!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zapach na lato, lubię te słodkie zapaszki ale nie przesłodzone

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te perfumy i szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te perfumy .Moja siostra ich używa. Nawet fajne są .

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ,całkiem fajny zapach .Niezbyt drogi ,a ciekawy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon to dobra firma i mam wiele kosmetyków,perfum,wszystko idealnie się sprawdza,zatem ta woda też musi mieć trwały delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam koleżanki które kochają ta wodę toaletowa. Zapach ładny ale trwałość taką sobie. Ale za ta cenę to się opłaca 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie perfumy z firmy Avon,ale tego zapachu jeszcze nie mialam..z checia przy najblizszej okazji wyprobuje,bo opinia zacheca

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten zapach jest piękny, niedrogi i długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kwiatowe zapachy, są delikatne, subtelne

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jedną wodę toaletową Avonu i wiadomo,że nie jest aż tak trwała ale i tak warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie za słodki zapach,fajny zapach dla pań do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń