sobota, 28 kwietnia 2018

Totorba Torba listonoszka Lamere zapinanej z regulowanym paskiem - torba pełna miłości - OPINIA


Zapraszam na opinię o Torbie listonoszce Lamere zapinanej z regulowanym paskiem - torba pełna miłości, jaką otrzymałam od Totorba.








Torba była robiona specjalnie pod Amelkę, jest troszkę mniejsza niż moja i posiada regulowany pasek (o mojej możecie poczytać TU). Nowa właścicielka jest z niej zdecydowanie zadowolona. Bez problemu zmieści się w niej zeszyt, książka i piórnik na zajęcia dodatkowe czy „niezbędnik” dziewczęcy na wyjście z domu.

W środku znajdziemy dodatkową, zasuwaną na suwak kieszonkę, w której zmieści się mały portfelik oraz telefon. Nie ma potrzeby szukania ich w środku gdzie jest masa innych rzeczy.

Zapinana na „magnesik”, co jest rozwiązaniem idealnym. Szybko się zarówno zamyka jak i otwiera a jednocześnie nie otwiera się sama.

Pasek jest wygodny, dość szeroki. Nie wbija się w skórę. Posiada możliwość regulacji, a więc można dostosować do noszenia na tym poziomie, na którym się chce.

Wizualnie jest śliczna. Połączenie białego materiału z czarnym paskiem grafiką z rudym liskiem i napisem „Torba pełna miłości” idealnie do siebie pasuje.

Wykonanie na najwyższym poziomie. Żadne nitki się nie prują, nic nie pęka, zapinanie i suwak się nie psują. Używana już dość długo, często mało delikatnie i wygląda jak nowa (zdjęcia z Amelką z dziś).

Amelka jest zdecydowanie na TAK, ja również. Obie szczerze polecamy.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Regulowany pasek.
·      Dodatkowa kieszonka w środku.
·      Wygodna.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Totorba oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Śliczna osobiście takie lubię:) chyba czas popatrzeć i cos sobie wybrać :) Torebek nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka fajnie, że z regulacją

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny wzor ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torba nie za duża a pojemna

    OdpowiedzUsuń
  5. z regulacją musi być bo wiadomo z szybkości szybko trza otowrzyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda. Jest dość pojemna ,a przy tym zgrabna. Tylko ciekawi mnie czy się nie brudzi za często i czy łatwo czyści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brudzi strasznie no ale używa dziecko wiec wiadome a osobiście porę w pralce i nic się nie dzieje

      Usuń
  7. Śliczna, wolałabym jednak na zamek niż magnes. No właśnie a jak z czyszczeniem tego materiału?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnie sie prezentuje taka torba pelna milosci. Moze i brudzaca bo biala i eksploatowana przez mloda Dame, ale jak sama Aniu napisalas pralka idealnie ja wypierze a do tego wyglada jak dawniej. Mnie osobiscie sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka :) Śliczna aplikacja jest na niej ,całkiem spora i pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to samo sobie pomyślałam, że fajna na książki do szkoły albo na szkolne wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać ,że właścicielka zadowolona 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSKA😍😍😍😍
    CÓŻ DUŻO PISAĆ...BARDZO MI SIĘ PODOBA 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna,a co do tego czy się brudzi?wszystko się brudzi,zwłaszcza że często się używa,jest pralka zatem problem z głowy. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow torba swietna. Naprawde bardzo fajnie wyglada. Jest ciekawa i wyjatkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna jest dziewczyny zmieszczą w niej bezproblemowo swoje rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Amelka widać,że jest bardzo zadowolona :) Czy mała czy duża kobietka,każda z nas potrzebuje torebki :) Ta świetnie leży,można ją regulować :) Śliczny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń