środa, 25 kwietnia 2018

La Rosa AFTER TIPS REGENERATOR - OPINIA

Zapraszam na opinię o AFTER TIPS REGENERATOR, jaką otrzymałam od La Rosa.



Moje paznokcie, od kiedy pamiętam były mocne, twarde. Mogłam nimi robić wszystko i się nie łamały. Do czasu aż zaczęłam używać lakierów hybrydowych i lampy. Moje piękne paznokcie dość szybko stały się tylko wspomnieniem, czego nie mogłam przeboleć.  

AFTER TIPS REGENERATOR, czyli profesjonalny preparat do paznokci zniszczonych i po tipsach dosłownie spadł mi z nieba. Osobiście nie używałam tego typu preparatów czy odżywek, wcześniej nie było konieczności tak, więc nie mam porównania z innymi, ale ten jest genialny.

Konsystencję ma trochę rzadszą niż przeważnie lakiery, dla mnie to plus, bo łatwo się aplikuje.

Pędzelek wygodny, nie traci kształtów, włosie nie wypada.

Wysycha w miarę szybko, nie trzeba chuchać, dmuchać na paznokcie pół godziny by można było coś zrobić.

Jedyne, co uważam za minus to zapach. Podobnie „pachnie” większość lakierów i mnie osobiście to przeszkadza, chyba się odzwyczaiłam.

Używam go zamiennie z lakierami hybrydowymi tzn. raz preparat, raz lakier i po 5 użyciach uważam, że efekt jest super. Oczywiście nie mówię o cudach, czyli, że moje wspaniałe paznokcie już wróciły, ale ich kondycja jest zdecydowanie lepsza. Już nie łamią się podczas ściągania hybryd, nie muszę ich od razu nakładać by nie zostać z „kołkami”. Stały się zdecydowanie twardsze i śmiało mogę napisać, że jeszcze kilka użyć i wrócą moje wspaniałe, mocne, niełamiące się paznokcie, a ja nie będę musiała rezygnować z lakierów hybrydowych.

Jednak mimo zapachu zdecydowanie zostanę jej wierna. Zapach idzie przeżyć a efekty są bardziej niż zadowalające. Polecam.


Zalety:
·      Zdecydowanie regeneruje paznokcie.
·      Sprawia, że paznokcie stają się twardsze, mniej łamliwe.
·      Łatwa aplikacja.
·      Szybko schnie.
·      Wygodny i solidny pędzelek.



Wady:
Trochę wadą dla mnie jest zapach L.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę La Rosa oraz na FB.

AFTER TIPS REGENERATOR znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. hybryd nigdy nie miałam ale może w przyszłości bede niewiem tego, to taki preparat warto by sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuje twgo typu lakierów ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedziec , rzadko mam hybrydę na paznokciach ale moje sa na nia za słabe wiec taka odżywka może sprawi że sie wzmocnią, od zawsze zazdrościłam innym mocnych paznokci u mnie odkąd pamiętam słabizna

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście hybrydy niszczą płytkę paznokcia więc warto co jakiś czas o nich zapomnieć i pozwolić paznokciom na regenerację

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje paznokcie były także mocne. Niestety częste hybrydy, a potem żele niedobrze wpłynęły na ich stan. Od dawna szukam idealnego preparatu który je wzmocni. Muszę wypróbować Twoją propozycję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za info. o tej odżywce :) z chęcią ją Wy próbuje skoro jest skuteczna bo ciężko o taką

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za ten wpis. Moje paznokcie też po hybrydach nie wyglądają zbyt dobrze, są bardziej kruche i łamliwe, a płytka paznokci wygląda nieciekawie. Dobrze wiedzieć że jest taka regenerująca, szybko schnąca odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zwracam uwagę na zapach ,jak coś ma mi zapachowo nie odpowiadać ,to już lepiej ,żeby zapachu nie miało .

    OdpowiedzUsuń
  9. Super srodek. Mnie po hybrydzie tak zrobily sie brzydkie paznokcie ze wrocilam do lakierow. No ale.. jak jest taki fajny to moze jest alternatywa by miec piekne zdrowe paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję lakierów hybrydowych ,może kiedyś się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie są skuteczne,u mnie sprawdziłyby się u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze ja kupić bo mam ten sam problem, zaufam Ci, przekonałas mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. panie chcą mieć piękne paznokcie a to znaczy że zadbane,nie łamiące się ten regenerator to może być dobra sprawa

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa propozycja dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie Aniu na odwrót nigdy nie miałam mocnych paznokci ale wiem teraz jak temu zaradzić.Spróbuję i ja też odżywki :) Myślę też nad suplementacją typu Skrzypovita :)

    OdpowiedzUsuń