poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Kampania Streetcom - Mentosy


Zapraszam na opinię o gumach do żucia mentos, jakie otrzymałam w ramach kampanii Streetcom.







Gumy mentos otrzymałam w dwóch różnych smakach – miętowe i owocowe.

Moim i dzieci faworytem są gumy owocowe. Łagodne w smaku, z eksplozją owocowego „soczku” po rozgryzieniu. Dość długo utrzymujące smak. Mąż natomiast woli miętowe, odświerzające, dające uczucie orzeźwienia.

Gumy są bezcukrowe, zdrowe dla ząbków.

My zdecydowanie polubiliśmy gumy do żucia mentos i polecamy zarówno owocowe jak i miętowe.

16 komentarzy:

  1. super ja tez wole owocowe niż miętowe ale i te sa ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez cukru w dwóch smakach do wyboru extra trzeba będzie spróbować oba

    OdpowiedzUsuń
  3. swojego czasu bardzo lubiłam mentosy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie bardziej owocowe, za miętowymi zbytnio nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo lubie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kampanii . Niestety jeszcze nie miałam okazji spróbować tych gum. Znam i lubię bardzo mentosy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno są dobre i takie i takie.
    Jeszcze nie miałam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kampania, mojemu synowi posmakowaly zarowno owocowe jak i mietowe zas partnerowi mietowe a dla mnie oba smaki sa super smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kampania. Ja wolę miętowe, a synek owocowe 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mentosy :-) fajna kampania :-) mnie szczescie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię od dawna mentosy... miętowe pyszneale owocowe też lubię...mniam😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. z odświeżających zamiast mentosów wolę halls jednak nic nie zaszkodzi wypróbować jednych i drugich

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię gumy do żucia,zapewne by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno ich nie miałam,czas sobie o nich przypomnieć :) Gratuluję Aniu kampanii :)

    OdpowiedzUsuń