piątek, 30 marca 2018

Apetitki Krakersy MIX solone - OPINIA

Zapraszam na opinię o Krakersach MIX solone, jakie otrzymałam od Apetitki.



Ciasteczka, które uwielbiamy i to od naprawdę dawna. Idealne zarówno same do pochrupania, jak i jako podkład do ciast na zimno.

W smaku są rewelacyjne. Słodko-słone dla mnie połączenie idealne.

Są chrupiące, a jednocześnie rozpuszczają się w ustach.

Zdecydowanie jedne z najlepszych krakersów, jakie znam i zdecydowanie je polecam.

Zalety:
·      Pyszne.
·      Chrupiące.
·      Rozpływające się w ustach.
·      Do jedzenia na kilka sposobów.


Wady:
BRAK


Moja ocena -10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Apetitki oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie krakersiki :) róznych firm miałam jedne lepsze inne gorsze trzeba tych spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam uwielbiam tego rodzaju krakersy 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa mniam pyszne szynko znikajace ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym z chęcią takie schrupała

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę krakersy :-) są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne.... Z pewnością u mnie by się sprawdziły do ciast. A syn chrupałby bo uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne ,smakowite ,mialam rożne ,w sumie dawno nie jadłam :)Idealna przekąska podczas oglądania ulubionego serialu czy filmu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mniam. Uwielbiamy całą rodzinką 🙂 muszę znów je kupić,bo naszła mnie ogromna ochota

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez je uwielbiamy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam je są pyszne,uwielbiam uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam krakersy :) Świetnie się na nich robi ciasta bez pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie usiąść się przed telewizor i zajadać się krakersami

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również je lubię i kupuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo je lubię aczkolwiek nie przepadam za takiego typu krakersami

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam krakersy każdej firmy nie spotkałam się jeszcze aby źle trafić ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń