niedziela, 3 grudnia 2017

Stek-Rol Sp. z o.o. Szyneczki - OPINIA

Zapraszam na opinię o szyneczkach, jakie otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o..

Do testów otrzymałam 4 rodzaje:
1.  Golonka Polska
2.  Szynka drobiowa mielona
3.  Szynka Polska
4.  Szynka wieprzowa


Produkty mieszczą się w opakowaniach od 110g do 130g. ilość idealna by zrobić kolacje dla dwóch dorosłych osób. Nic nie zostaje, więc nie ma ryzyka, że się popsuje i będzie trzeba wyrzucić.

Nie są tłuste, co dla mnie jest dużą zaletą. Przeważnie w konserwach jest więcej tłuszczu niż reszty, a osobiście tego nie znoszę. W tych znajdziemy smaczną galaretkę i sporo mięska, a biały tłuszcz i to w małych ilościach, który bez problemu idzie usunąć tylko w golące i szynce wieprzowej.

W smaku są bardzo dobre. Nie mdłe, ale również nie bardzo ostre, palące.

 Można je zarówno kroić jak i używać do smarowania pieczywa.

Mają bardzo przyjemny, zachęcający do jedzenia aromat.

Moim zdaniem są smaczne. Lubię mieć jakąś w zapasie by zrobić na szybko kanapki. Z swojej strony polecam.



Zalety:
·      Opakowania na jeden raz dla dwóch dorosłych osób.
·      Smaczne.
·      Nie tłuste.
·      Nie mdłe.
·      Nie ostre.
·      Do krojenia i smarowania.
·      Przyjemny aromat.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Nie za duże opakowania fajnie świetny smak super teraz trzeba będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ja takie lubię czasem zamiast pieczywa robię sobie kanapki z waflami ryżowymi + takie smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie smakołyki. Świerze pieczywko do tego i rozkosz w buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś i u mnie były kupowane w takich opakowaniach, na kanapki jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie nue sa to opakowania w sam raz dla chlopa na raz ewelinana tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, ze nie są tłuste bo nie lubię takich. Na sama mysl już zglodnialam

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście za takimi nie przepadam wolę te świeże ale mąż często kupuje dobrze wiedzieć co smakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka szyneczka jest na pewno pyszna,przyda się mieć zapas puszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie szyneczki w małych opakowaniach,zjada sie je szybko nie zesychaja sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie świetne, zwłaszcza, że opakowanie nie jest duże i z łatwością można je skonsumować

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie i ja bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń