wtorek, 28 listopada 2017

Vabun Żel Vabun Sport - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumowany żelu Vabun Sport, jaki otrzymałam od firmy VABUN.





Według producenta żel jest o „zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma”. Ja najbardziej wyczuwam w nim połączenie piżma i sandałowca, a mąż zapytany jak według niego pachnie żel uznał, że ma męski zapach J. Jest dość intensywny, po czas używania czuć go w całej łazience, a później pozostaje na skórze długi czas (nawet kilka godzin).

Konsystencję ma dość gęstą, doskonale się pieni tworząc dużo pachnącej piany. To wszystko sprawia, że jest bardzo wydajny.

Zdaje egzamin nawet po dniu intensywnej pracy fizycznej np. na budowie, gdy zapach ciała jest bardzo nie męski. Oczyszcza, a przy tym nie wysusza skóry. Pozostawia na długo uczucie świeżości i czystości.

Opakowanie jest ciekawe, utrzymane w odcieniach czerni i srebra. Zamknięcie typu klik. Jego większa część jest przezroczysta, co jest praktycznym rozwiązaniem, widać ile żelu pozostało.

Mąż jest bardzo zadowolony z żelu, a nie należy do mężczyzn, którym wystarczy kostka mydła do mycia. Ja uwielbiam jego zapach po kąpieli, już nieraz pisałam, że kocham zapach piżma. Oboje polecamy.


Zalety:
·      Ładny, długotrwały, męski zapach.
·      Długie uczucie świeżości.
·      Oczyszcza.
·      Wygodne opakowanie.
·      Gęsta konsystencja.
·      Wydajny.
·      Dobrze się pieni.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę VABUN oraz na FB.

Perfumowany żel Vabun Sport znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. super akurat czas na szukanie prezentów idealnie podsuwasz nam pomysł dla naszych facetów

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zgadzam się z opinią mąż ma i zapach jest obłedny i polecam 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. O słyszałam już o tym zapachu, dobrze że czytałam wpis to sobie o nim przypomniałam. Może kupię mężowi

    OdpowiedzUsuń
  4. piżmu uwielbiam ten zapach,perfumy w żelu muszą być bardzo długo trwałe,fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie fajnie pachnie tylko mojego do takich pachnących żeli chyba nic nie przekona - a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez lubie zapach pozostawiony przez meza po kapielu, to niefair ze meskie zele trzymaja lepiej zapach niz kobiece

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu może i mój mąż przekona się do takiego zapachowego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam perfum vabun o żelu jeszcze nie słyszałem

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o takim jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję,że spodoba się mojemu partnerowi.

    OdpowiedzUsuń