sobota, 30 września 2017

Zdrowa Pielęgnacja Ciała - Organic Life Fitoregulator Żółtko Roślinne - OPINIA

Zapraszam na opinię o Fitoregulator Żółtko Roślinne, jaki otrzymałam od Zdrowej Pielęgnacji Ciała - Organic Life.


Zdjęcie otrzymane od Zdrowa Pielęgnacja Ciała - Organic Life, 
niestety popsuło mi się opakowanie.




Fitoregulator Żółtko Roślinne to kosmetyk dość uniwersalny, mający wiele zastosowań. Na stronie znajdziemy informację, że:
Szczególnie polecane:
cera sucha i wrażliwa
skóra atopowa i podrażniona
skóra z trądzikiem różowatym i plamicami
skóra z egzemami, łuszczycą i owrzodzeniami
skóra wymagająca silnej regeneracji

Osobiście sprawdzane było na kilka sposobów i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Doskonale zdało egzamin podczas upalnych dni, gdy słonko za bardzo przygrzało, a skóra zrobiła się czerwona, wrażliwa na dotyk oraz piekąca. Używany był także u dziecka z alergią skórną, gdy wyskoczyła nieprzyjemna wysypka, skóra była sucha, swędząca. Również w tym przypadku poradziło sobie świetnie, łagodząc objawy i sprawiając, że regeneracja była szybsza. Ostatnie testy odbyły się u osoby starszej, która ma manie drapania brody i rąk, co kończy się drobnymi rankami. Po posmarowaniu Fitoregulatorem babci skóra szybko się zagoiła, a ona jakby mniej się drapała, co sprawiło, że rany się nie odnawiały.

Fitoregulator jest produktem naturalnym, nie zawiera pochodnych ropy naftowej, wazeliny, konserwantów, silikonów, sls/sles, parabenów, sztucznych sustancji barwiących i zapachowych, PEG-ów, substancji modyfikowanych genetycznie (GMO). Brak zbędnych dodatków w składzie sprawia, że jest bezpieczny dla skóry, nawet tej bardzo wrażliwej.

Zapach ma bardzo przyjemny zapach, który zostaje na skórze jakiś czas po użyciu.

Jego aplikacja jest dość łatwa. Wystarczy chwilę potrzymać w dłoni by nagrzać i bez problemu się nim smaruje. Na skórze pozostawia lekką warstwę ochronną. Jest ona tłusta, ale ponieważ to produkt, który używam punktowo, nie uważam tego za wadę.

Wydajność jest ogromna. Używany wiele razy, przez kilka osób, a nadal mam pół opakowania.

Opakowanie to nieduży, plastikowy słoiczek. Jest ładny i praktyczny, dzięki wielkości zawsze możemy go mieć przy sobie.

W Fitoregulator Żółtku Roślinnym znalazłam wiele zalet i ani jednej wady. Moim zdaniem warto go mieć w kosmetyczce i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Sprawdza się w wielu przypadkach.
·      Bez zbędnych dodatków w składzie.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Łatwa aplikacja.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Zdrowa Pielęgnacja Ciała - Organic Life oraz na FB.

Fitoregulator Żółtko Roślinne znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec o takim sspecyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i również polecam. Widzę, ze moja fotka się spodobała 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to twoja, ja dostałam od osoby z którą współpracuję bo mi się opakowanie zniszczyło i w takim stanie nie dało się wstawić :)

      Usuń
  3. Bardzo wiele zastosowań a to się ceni w kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  4. to i do mojej cery by sie ten kosmetyk nadawał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o różnych kosmetykach wielozadaniowych i ten jest kolejnym bardzo dobrym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiele zastosowań :) Super

    OdpowiedzUsuń
  7. skóra sucha i atopowa to coś dla mnie zwłaszcza na sezon jesienno -zimowy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takim żółtku :-) ale zastosowanie fajne ma

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt, pierwszy raz słyszę o żółtku roślinnym

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden kosmetyk na wiele skórnych problemów

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kosmetyki.Mam mnóstwo,chętnie dzięki pani ten przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. musi być dobry,zastosowań wiele,no zaciekawiłam się i to bardzo przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam skuszona recenzjami. Dziś listonosz przyniósł. Ale kurczę ma inny kolor niż na tym foto... Jasnożółty, taki ecru, zastanawiam się czy taki ma być?

    OdpowiedzUsuń