czwartek, 28 września 2017

SoFi dla Dzieci Zestaw: czapka i komin Rekiny - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie czapka + komin Rekiny, jaki otrzymałam od SoFi dla Dzieci.





Czapeczka wykonana jest dwóch warstw dzianiny bawełnianej. Nie za gruba, idealnie nadaje się na wiosenne i jesienne dni. Materiał jest przewiewny, dzięki czemu główka się nie poci. Nie zsuwa się na oczy, nie podciąga do góry. Doskonale zakrywa uszy dziecka chroniąc przed wiatrem.

Komin wykonany z dwóch warstw dzianiny bawełnianej. Nie ma problemu z założeniem go przez głowę, a jednocześnie doskonale chroni szyję.

Komplecik jest bardzo ładny. Materiał w rekiny połączony z pomarańczowym doskonale do siebie pasują tworząc ciekawą całość.

Jest solidny i wytrzymały. Nitki nie puszczają, materiał się nie mechaci, kolory nie blakną.

Moim zdaniem komplecik jest ładny i solidny. Polecam.


Zalety:
·      Ładny.
·      Solidny.
·      Nie zsuwa się na oczy.
·      Nie podciąga do góry.
·      Czapka doskonale się układa, chroni uszy przed wiatrem.
·      Wykonane z dzianiny bawełnianej.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę SoFi dla Dzieci oraz na FB.


Komplet czapka + komin Rekiny znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. wygląda super ja uwielbiam teraz takie kompleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny i moje kolorki ktore lubię ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie kolorów,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny komplecik, podoba mi się ten kontrastowy pomarańcz od spodu

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny komplecik, najważniejsze też żeby czapka uszu zabardzo nie ściskała

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplet w slicznym kolorze. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam sprawdzone jakość SOFI DLA DZIECI :) Komplecik super dla Ksawcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rekiny dla chłopaka komplet świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik wygląda na solidnie uszyty.

    OdpowiedzUsuń