sobota, 16 września 2017

Edipresse Książki książka pt.: " Moje podróże z lotką” - OPINIA



Dziś chciałabym Wam pokazać książkę pt.: " Moje podróże z lotką” Edipresse Książki.






OPIS Z STRONY:
O działaczach sportowych wiemy niewiele, rzadko się wypowiadają, jeszcze rzadziej pozwalają nam poznać swą pracę
od kulis. Często są to ludzie oddani całym sercem sportowcom,
którzy wraz z medalami zagarniają sławę, nie zostawiając
nic swemu zapleczu.



PASJONUJACA LEKTURA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH ZYCIEM SPOŁECZNYM W POLSCE POWOJENNEJ

Jadwiga Ślawska-Szalewicz pokazuje świat sportu od kuchni, kreśli obraz PRL-u i ludzi, którzy tak jak ona, oddali sportowi całe swoje życie.

Małgorzata Gutowska-Adamczyk




   Jedną z ekip zagranicznych była reprezentacja Anglii, w składzie kilkunastu chłopców i dziewcząt w wieku do dziewiętnastu lat. Przyjechali z opiekunem, trenerem o imieniu Jack. Wszystko szło dobrze do momentu, gdy okazało się, że Jack zapomniał zabrać ręcznik. Przyszedł do Beaty i w sali, przy wszystkich polskich VIP-ach powiedział, że muszą pójść do miasta kupić ręcznik i to jak najszybciej, bo za godzinę ma trening z zawodnikami w hali głównej. Beata zrobiła oczy jak spodki, przyszła do mnie i zapytała:
– Jadwiga, co ja mam zrobić?
Polacy, którzy usłyszeli prośbę Jacka, ryczeli ze śmiechu! Łzy płynęły im po policzkach – on chce iść do sklepu! A niby do którego? Kupić ręcznik! Sami byśmy poszli i nabyli ten luksusowy towar, gdyby był dostępny. My ryczymy, a Jack stoi i nie rozumie, co takiego śmiesznego powiedział. Jest rok 1988, wszyscy wiedzą, co jest w sklepach. W hotelu w Soczewce ręczników nie ma.



Mojej opinii nie poznacie, nie moje klimaty. Tak, więc sami oceńcie czy warto po nią sięgać czy też nie J.



Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.

Książkę pt.: „Moje podróże z lotką” znajdziecie TU.


16 komentarzy:

  1. Hmm brzmi ciekawie a nóż sie pokaże że fajna chociaż ja sceptycznie podchodze do polskich autorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto poczytac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. można zaryzykować i zacząc czytać, najwyżej w trakcie czytania wyjdzie czy warto do końca ją czytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać po fragmentach że książka napisana z poczuciem humoru. Może być ciekawie. Tamte czasy różniły się od obecnych. Sportowcy nie mieli tak komfortowo jak obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie wydaje się bardzo interesująca

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety choć po recenzji wydaje się ciekawa to bardziej szukam czegoś innego do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie zapowiada się, warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam iż to klimaty nie dla mnie,ale zapewne niektórzy z miłą chęcią przeczytaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem warto przeczytać "coś innego"

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie romans tez moze byc ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealna na jesienne wieczory :))

    OdpowiedzUsuń