czwartek, 31 sierpnia 2017

Super Krówka Ekologiczne krówki bananowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o ekologicznych krówkach bananowych, jakie otrzymałam od Super Krówki.




Jedliście kiedyś krówki o smaku bananowym? Ja osobiście dopiero pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni J.

W smaku są bardzo dobre. Z dobrze wyczuwalnym smakiem bananowym. Miękkie, delikatne, rozpływające się w ustach.

W składzie krówek nie znajdziemy produktów zwierzęcych, dzięki czemu są odpowiednie dla wegetarian. Za to zawierają składniki ekologiczne, produkowane są na bazie mleka kokosowego, cukier biały został zamieniony na cukier kokosowy, to wszystko sprawia, że są zdecydowanie zdrowsze, niż standardowe krówki, a co za tym idzie możemy podać dziecku bez wyrzutów sumienia.

W opakowaniu znajdziemy 150g, więc nawet, gdy zjemy całą paczkę, nie zaszkodzi nam J.

Moim zdaniem krówki są smaczne i zdrowe. Moje dzieci je pokochały, a ja zdecydowanie je polecam.


Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Pakowane po 150g.
·      Rozpływają się w ustach.
·      Smak bananowy.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Super Krówka oraz na FB

16 komentarzy:

  1. przyzanje sie wcale takich nie znam :P cipsy babanowe tak owszem ale króek nie poza tradycyjnymi

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich to ja nie jadlam jeszcze by mialy smak banana ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowe jadłam ale nie eko i nie bananowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne , zdrowe i samakowe warte spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy smak, nigdy takich nie jadłam choć na stoisku z krówkami nad morzem było "morze" przeróżnych smaków krówek

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Aniu,że naprawdę mnie zaskoczyłaś.Smak bananowy i krówka to musi być pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krówki bananowe to jeszcze takich nie jadłam i pierwsze otakich słysze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jak i cała moja rodzina chętnie skosztuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę, zrobilas mi smaka, muszą być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  10. Smak tych krówek jest interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  11. bananowe,bomba,kiedyś byliśmy na festiwalu krówek o różnym smaku,z różnymi dodatkami,były bardzo drogie,dla ans najlepszy jest smak tradycyjny mleczny ale bananowy czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń