wtorek, 23 maja 2017

Wydawnictwo CzyTam Książeczka pt.: „Potworna” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ” Potworna”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa CzyTam.



Kymera mieszka w mieście, w którym przez klątwę chorują i znikają dziewczynki. Sama jest inna od zwykłej dziewczynki, co sprawia, że tylko nocą może działać tylko nocą, niewidziana przez innych, a tym sposobem bezpieczna. Poznaje i zaprzyjaźnia się z chłopcem o imieniu Ren, który wyjawia jej sekret. Bardzo ważny, zmieniający jej życie.

Książka dla starszych dzieci – 10+. Pełna magii, przygód. Amelce bardzo się podobała. Czytała z przyjemnością, wykorzystując każdą wolną chwilę by zagłębić się w kolejny rozdział.

Tekst średnio prosty, są słowa, które trzeba dziecku wytłumaczyć dziecku. Według mnie to zaleta, ponieważ dziecko poszerza swoje słownictwo.

 Amelce bardzo się podobała i polecamy dla dzieci 10+.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Tekst pozwalający dziecku poznać nowe słowa.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa CzyTam oraz na FB.

Książkę pt.: „Potworna” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Taka to i ja bym poczytala ksiazke tylko czy nie za stara jestem ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka pełna magicznej treści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie nawet sama bym ją poczytała

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie fajna książka a i jak trzeba wytłumaczyć to takie chwile rodzica z dzieckiem są bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :) kto wie może i moja kiedyś po nią sięgnie ... na razie ma jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ksiązeczka ciekawie się zapowiada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli Amelce się spodobała - musi być fajna, czasem warto coś baśniowego poczytać i oderwać się od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka która wymaga skupienia jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze synkowi kupie bo dzis pytal o nowe ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaję się na poważna książeczkę,sama jestem zaciekawiona jej historią.

    OdpowiedzUsuń
  11. tytuł jak i treść o tej klątwie moze trochę przestraszyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy i intrygujący tytuł, a co do treści, to tak jak Pani napisała dla starszych dzieci. Moje jeszcze muszą dorosnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieci muszą do tej książeczki dorosnąć :-)

    OdpowiedzUsuń