sobota, 4 marca 2017

Dolina Czerska - 100% naturalne, tłoczone soki NFC Soki 500ml - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku jabłkowym w 500ml, jaki otrzymałam od Doliny Czerskiej - 100% naturalne, tłoczone soki NFC.



Soki mieszczą się w wygodnych, plastikowych butelkach. Bardzo lubię takie rozwiązanie, ponieważ mogę bez obaw do szkoły i przedszkola.

Jest w 100% naturalny, tłoczony z jabłek. Nie zawiera żadnej chemii, nie jest dodatkowo słodzony. Bez obaw można go podawać już najmłodszym.

Smak ma bardzo dobry, naturalny, nie za słodki.

Doskonale gasi pragnienie.

Pyszne, zdrowe, w wygodnym opakowaniu. Moim zdaniem soczek wart zakupu i zdecydowanie poleca.




Zalety:
·      100% naturalne.
·      Smaczne.
·      Nie za słodkie.
·      Wygodne opakowanie.
·      Dobrze gasi pragnienie.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Dolina Czerska - 100% naturalne, tłoczone soki NFC oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. mniam ale mi smaka zrobiąłś:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne , zdrowe soki naturalne mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. w plasikowej butelczce wygodna sprawa, a soczek jak znalazł do ugaszenia pragnienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I super pyszny I zdrowy same plusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam soki tloczone, jabłkowy jest super, ja w domu w yciskarce robie soki sa przepyszne i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  6. samo zdrowie, bardzo lubię soki naturalne bez jakich kolwiek ulepszaczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodne opakowanie jak widać nie wszystkie soki naturalne muszą być tylko w kartoniku.Samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem smaku, pewnie jest pyszny. Tez lubię wygodne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sok jabłkowy.Jeszcze nie piłam 100% w butelce,wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowy, pyszny soczek - a po ostatniej wygranej z naturalnysok takie właśnie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 % naturalne i to mówi wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham takie soczki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. zachęcające nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma chemii,do pracy sam chętnie bym je brał

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie soczki,naturalne 100%. Pycha...

    OdpowiedzUsuń
  16. Samo zdrowie takie soki izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  17. 100% soku= 100% witamin,czy można chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. soki dobrze mi znane i lubiane, najbardziej uwielbiał je mój syn. Szkoda, że sa tak trudno dostępne z=w sklepach stacjonarnych

    OdpowiedzUsuń