niedziela, 20 listopada 2016

Przegląd poczty 14-18.XI


Kontynuacja współpracy z Centrum Edukacji Dziecięcej.





Nowa współpraca z Haelka.





Kontynuacja współpracy z wydawnictwem kobiecym, jakiś czas temu pokazywałam Wam pierwszą część książki "Uwolnij mnie".






Nowa współpraca z TATURO, w paczuszce znalazłam bluzę dla Ksawuli :)











Dostałam się do kampania na Streetcom :)











Kontynuacja współpracy z Pasją Gabi.





Nowa współpraca z Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki. Przypominam że z nimi trwa konkurs z kalendarzem do wygrania gdzie niestety nie ma nawet połowy min :( (https://www.facebook.com/anka8661/photos/pb.230989870427376.-2207520000.1479641040./544744035718623/?type=3&theater)






Nowa współpraca z Ruby Dragon Handmade - Smocze Cuda, na fb pokazywałam Wam ostatnio piękne zawieszki świąteczne z tej stronki :)






Nowa współpraca z CreativeTeam, do testów otrzymałam myszkę z podusią oraz torebkę.






Nowa współpraca z Frutaki Bio - przekąska owocowa.







Nowa współpraca z diagnosis, do testów otrzymałam płyn do higieny intymnej :)



I jak Wam się podobają paczuszki?

20 komentarzy:

  1. Wow sporo tego ! no super ! ciekawe łupy zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dosyć solidna paczuszka, czekamy na opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tego, będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspaniałośći az się opini nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa paczuszka w przeglądzie poczty

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasja Gabi i ta cudna bluza :)) i ta myszka z podusią ojj fajnie fajnie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień deszczowa więc fajnie poczytać opinie do poduszki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, a w tej kampanii streetcom to co trzeba zrobić, bo ja się do niej nie zgłaszałam ale ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne paczki bluza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz bym tak chciała przetestować coś

    OdpowiedzUsuń