sobota, 29 października 2016

Meglio Żel do WC 5w1 Marino - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do WC 5w1 Marino, jaki otrzymałam od firmy Meglio.





Jest to żel, 5w1 który według producenta:
- dezynfekuje
- czyści
- odświeża
- usuwa osady z kamieni
- działa również pod wpływem wody
Co prawda u mnie obecnie nowe WC, ale płyn jest mi znany i był testowany na takim „wiekowym”, z którym doskonale sobie poradził. Obecnie używam go do czyszczenia, odświeżania i z tym radzi sobie doskonale. Mam też wrażenie, że zabezpiecza przed powstawaniem kamienia, (gdy używałam innego płynu zaczął się tworzyć, niewielki, ale był, teraz nie ma po nim śladu).

Zapach ma bardzo przyjemny, morski. Jest to zdecydowany plus, przeważnie płyny do WC albo ładnie pachną, albo są skuteczne, a ten ma obie cechy w sobie.

Opakowanie wygodne, z końcówką, dzięki której jego aplikacja jest łatwa, nie ma problemu z trudno dostępnymi miejscami. Posiada zabezpieczenie przed dziećmi, aby go otworzyć trzeba nacisnąć i przekręcić. Mam gwarancję, że dziecko nie otworzy i nie wpadnie na głupi pomysł typu sprawdzenie smaku.

Jest wydajny, nie trzeba wylać pół butelki, aby skutecznie wyczyścić toaletę.

Przyjemny zapach, wygodne opakowanie, zabezpieczenie przed dziećmi, skuteczność – to cechy, które sprawiają, że dla mnie jest płynem idealnym. Polecam.


Zalety:
·                       Skuteczny.
·                       Wygodne w użyciu opakowanie.
·                       Przyjemny, morski zapach.
·                       Wydajny.
·                       Zabezpieczenie przed dziećmi.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Meglio oraz na FB.

28 komentarzy:

  1. Żel jest super :-) fajny i skuteczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie na pewno przydatny w każdej toalecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam płyny do WC które nie pachna/smierdza chlorem a cięzko o dobry o przyjemnym zapachu zwłaszcza że dzieci tez wdychaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam by się przydał na kamień którego niczym nie mogę usunąć - wszystkie środki niby są i na kamień ale ten nasz nie puszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny produkt ;) do tego świeży morski zapach. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj pierwszy raz go zastosowalam i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny w żelu jest bardzo praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze sobie radzi i jeszcze dobrze,że jest zabezpieczenie przed dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że skuteczny - jeśli chodzi o nowości to ciężko z tym

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo tego jeszcze nie miałam ... trzeba będzie wypróbować przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O środkach czystości więcej może wypowiedzieć się płeć piękna, gdyż to zazwyczaj Ona dba o czystość w domu

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam , że jest bardzo skuteczny i przyjemnie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny plyn sama mialam okazje poznac i przetesowalam ten jest fajny i jego zapach jakos wiekszosc plynow mi smierdzi a ze jestem wrazlhwa na tego typu zapachy to i szukalam tego jednego i zostaje przy meglio ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze że jest zabezpieczanie przed dziećmi! i ważne że skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze takiego. Czas chyba wypróbować coś innego

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się właśnie taki skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mało kiedy można kupić skuteczny żel do wc, ten wydaje się być interesujący i warty wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezastąpiony w kazdym wc.mam podobny w domu tani i skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko inny zapach jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po opini widzę że warto przetestować

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji jeszcze go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię morskie zapachy w łazience i plus dla Meglio za skuteczność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również testowałem ten preparat i potwierdzam to co napisał autor.

    OdpowiedzUsuń