niedziela, 10 lipca 2016

Stella- Premium Home Line Papier do pieczenia z tłoczeniem 8 m - OPINIA

Zapraszam na opinię o papierze do pieczenia z tłoczeniem 8 m box, jaki otrzymałam od firmy Stella- Premium Home Line.







Papier do pieczenia okazał się przydatny w kilku przypadkach. Świetnie zdaje egzamin do pieczenia ciast, ciasteczek, gdy chcemy, aby mięso nam się nie przypiekało z góry, a także do mrożenia np. truskawek, mięsa (o czym wcześniej nie wiedziałam J).

Z obu stron jest powlekany silikonem. Dzięki temu ciastka, ciasta nie przywierają, nie ma problemu z ich wyciągnięciem po pieczeniu, nie odrywa się ich po kawałku. Mrożone rzeczy również bardzo łatwo oddzielić od papieru.

Można go używać do pieczenia praktycznie wszystkiego, od ciasta, przez mięsa, po frytki i nie ma potrzeby smarowania formy tłuszczem.

Jest dość wytrzymały, można używać nawet w 220 C, nie staje się bardzo gorący.

Jest bezzapachowy, co sprawia, że jego zapach nie przechodzi na potrawę.


Uważam, że jest bardzo dobry i polecam.



Zalety:
·      Do pieczenia różnego typu potraw, ciast.
·      Wytrzymały.
·      Do zamrażania.
·      Nic nie przywiera.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stella oraz na FB.



17 komentarzy:

  1. Oj fakt dobry papier to podstawa ja nie przepadam za białymi wolę brązowe papierydo [pieczenia tylko nie pamietam skąd mi sie to wzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, papier do mrożenia nie słyszałam o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piec, ale jak to bywa potrawa czasem przywiera do blaszki, fajnie że jest taki papier :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o czymś takim SUPER

    OdpowiedzUsuń
  5. cos dla mnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. o możliwości mrożenia w papierze nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś krzywe te ciastka :P znam i używam i również polecam :) nadaje się też do grillowania .... najpierw na kratkę się kładzie papier aluminiowy, na to ten papier do pieczenia i potem mięsko ... rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  8. papier nawet do mrożenia to bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam akurat tego papieru jest bardzo dobry :) . Podczas pieczenia nic nie przywiera . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Papier,papierem ale te smakołyki,mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super papier do pieczenia Stella musi być u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie piekę żonie papier przyda się

    OdpowiedzUsuń
  14. w naszym domu pieczeniem zajmuje się żona. taki produkt pomógłby i zapobiegłby przypieczeniu ciasta do blaszki

    OdpowiedzUsuń