sobota, 28 maja 2016

Animos Ilustrowany słownik angielsko-polski - OPINIA

Zapraszam na opinię o ilustrowanym słowniku angielsko-polski, jaki otrzymałam od Animos.





Słowników tego typu miałam już wiele, niestety angielski to moja słaba strona, więc staram się by córka miała jak najwięcej pomocy by w przyszłości nie miała problemów z tym językiem. Ten moim zdaniem jest jakbym zebrała kilka w jeden, idealny.

Podzielony jest na 26 tematycznych rozdziałów, a to sprawia, że dziecku łatwiej się z nim pracuje. W każdym rozdziale znajdziemy dwustronicową planszę, ilustrowany wierszyk, piosenka itp., słowniczek, krótką scenkę komiksową oraz listę zdań z komiksu z tłumaczeniami. Dzięki takiemu połączeniu dziecko w jednym słowniku ma wszystko, co jest mu potrzebne do nauki języka angielskiego od przedszkola do klasy 3.

Ilustracje są piękne, wielkobarwne, dzięki nimi nie tylko dziecko w wieku wczesnoszkolnym, ale i przedszkolak chętnie po słownik sięgnie.

Słownik zawiera zarówno tłumaczenie słów\zdań jak i informację jak je czytać, bez znaków typowych dla słowników językowych, których dziecko zazwyczaj nie zna. Jest zdecydowanym ułatwieniem nauki dla dziecka.

Strony są zarówno szyte jak i klejone, a okładka twarda. Słownik jest solidny, a to sprawia, że posłuży długo.


Jest to najlepszy słownik angielsko-polski, jaki do tej pory miała moja córka i zdecydowanie go polecam.



Zalety:
·      Podział na rozdziały tematyczne.
·      Piękne ilustrację.
·      Słówka, zdania, scenki, wierszyki itp.
·      Tłumaczenie + informacja jak się czyta napisana przy użyciu polskich znaków.
·      Solidny.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Animos oraz na FB


Ilustrowany słownik angielsko-polski znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Z takim słownikiem to nauka jezyka obcego to przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super moja łapie angielski lepiej niż polski

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny slownik dla kazdego Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ... kiedyś mi się pewnie przyda ale do tego czasu wyjdzie tyle nowości, że głowa mała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super,Wiktorii mojej by przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, dzieci sie szybko uczą

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten słownik, dzieci szybciej się uczą gdy widzą kolorowe ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy mam słownik j.angielskiego zwykły a ten kolorowy inny niż mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nim nauka języka obcego będzie przyjemniejsza a dziecko zawsze łatwiej zapamiętuje gdy jest ciekawie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze rewelacja. Do niemieckiego taki by mi sie przydal

    OdpowiedzUsuń
  11. planuję mojego małego uczyć angielskiego więc taki słownik jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne dzieci lubia tego typu książki, kolorowe, prosty

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy słownik iz pewnością z nim nauka jest przyjemniejsza

    OdpowiedzUsuń