poniedziałek, 28 marca 2016

Wydawnictwo Kaktus Kolorowanka pt.:"Paryski tydzień mody” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance pt.: „Paryski tydzień mody”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.








W książce znajdziemy dużo ilustracji przedstawiających różne stroje oraz dodatki. Można je nie tylko kolorować, ale i ozdabiać tworząc coś swojego.

Stron jest bardzo dużo, co daje długie godziny twórczego zajęcia.

Kolorowankę używa Amelka, według której minusem jest fakt, że obrazki są po obu stronach. Niestety przez to można kolorować tylko kredkami, ponieważ zarówno flamastry jak i długopisy przebijają na kolejny obrazek.

Kolorowanka ogólnie jest ciekawa, przeznaczona również dla dorosłych by odstresować się po ciężkim dniu. Polecam.





Zalety:
·      Dużo ilustracji.
·      Można nie tylko kolorować, ale i ozdabiać.
·      Dla starszych dzieci i dorosłych.



Wady:
Obrazki z obu stron kartki co sprawia, że można kolorować tylko kredkami.


Moja ocena – 8\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

24 komentarze:

  1. Super :) sama z chęcią bym pokolorowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolorowanka chociaż ja bym z niej jako "dorosła" nie korzystała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fajna ale ciut za "trudna" dla mojej 4 latki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny egzemplarz,podoba mi sie i to bardzo ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny egzemplarz,podoba mi sie i to bardzo ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mniejszych dziewczynek,patrząc na moją nastoletnią siostrzenicę nie byłaby zainteresowana "kolorowankami"

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta kolorowanka, jeszcze jej nie mam w swoim asortymencie. Jeszcze... :D
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czad sama z chęcią też bym sobie pokolorowała ... z tego chyba nigdy się nie wyrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jest ta kolorowanka, od pewnego czasu sama takie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o fajna jest Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. w Paryżu nie byłam ale moda fajna fajna, chętnie i bym coś się nauczyła

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy znajdziemy i modę męską? W sumie to świetny pomysł na książkę a i też chętnie się odstresuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowalabym sama chętnie

    OdpowiedzUsuń
  14. jako że mieszkam od niedawna we Francji- - hehe-byłaby cudna, musi być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna z przyjemnoscia sama bym sie pobawila w kolorowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolorować to byłoby coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ktoś interesuje się modą to super

    OdpowiedzUsuń