czwartek, 31 marca 2016

K's Kids Przytulanka interaktywna Julia uczy mówić - OPINIA

Zapraszam na opinię o Przytulance interaktywnej Julia uczy mówić, jaką otrzymałam od firmy K's Kids.






Julka jest lalką przeznaczoną dla dzieci 6m+. Dziś pokaże Wam ją oczami Ksawuli, a niebawem Amelki.

Lalka jest mięciutka, również część brzuszka gdzie pod spodem znajdziemy plastikowe części jest na tyle miękka, że bez obaw możemy pozwolić dziecku z nią spać.

Posiada trzy tryby – muzyka, nagrywanie i powtarzanie.

Gdy włączymy tryb pierwszy z usłyszymy 5 różnych melodii, a lalka rusza się jakby tańczyła. Mój syn zawsze dołącza do niej a z wspólnego tańca wychodzą bardzo ciekawe efekty.

Tryb drugi pozwala nam nagrać np. wyraz. Ten tryb doskonale wspiera naukę mowy, mój syn mimo swych ponad trzech lat nie mówi płynnie szczególnie, jeśli chodzi o trudne wyrazy. Lalka doskonale pomaga mu ćwiczyć wymowę po przez wspaniałą zabawę.

Ostatni tryb, bo powtarzanie przez lalkę wypowiedzianego słowa, zdania. O tym trybie napiszę Wam więcej przy następnej opinii, ponieważ bardziej z niego korzysta Amelka.

Jest bardzo solidna, kilka razy spadła na ziemię, syn z nią śpi a w nocy a to ją w szczebelki wciśnie, a to śpi na niej i nadal działa bez zarzutów oraz wygląda jak nowa.

Dzięki jakie wydaje są na tyle głośne, aby teks był zrozumiany, a jednocześnie nie na tyle abym bała się o słuch dziecka.

Lalka nie tylko doskonale wspiera rozwój dziecka, ale również jest doskonałą towarzyszką wszelkich zabawa oraz snu. Ksawula bardzo ją lubi (osobiście uważam, że chłopiec też ma prawo bawić się lalkami) i oboje zdecydowanie polecamy.









Zalety:
·      Miękka, więc bezpieczna dla dziecka.
·      Posiada trzy tryby.
·      Solidna.
·      Wspiera różne dziedziny rozwoju dziecka.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę K's Kids.

23 komentarze:

  1. Sliczna uwielbiam takie lalki mamy jedną szmaciankę podobną ale bez niczego . Ta jest fajna i w dodatku bardziej atrakcyjna dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna lalka. Antosia często podrzuca Kubie swoje lalki do zabawy, więc i ta pewnie miałaby u niego wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj boję się, że gdyby Tosia ponagrywałaby niektóre wyrazy to Kubuś zacząłby mówić z grubej rury :))
    Fajna lala :) i co najważniejsze szmaciana, co nie zrobi krzywdę dziecku, które zawsze ją mieć przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. rany jaka fajna i słodka, oj nam by się przydała mała jest na etapie uczenia się i uwielbia przytulanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ona swietna julcia by brala ja wsedie

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej takich zabawek interaktywnych,co mnie bardzo cieszy bo jest w czym wybierać a maluch szybko się uczy poprzez zabawę i jaka przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta laleczka :) mojej Agusi by sie spodobała :) zwłaszcza, że jej wymowa jest nie najlepsza ....pracujemy z logopedą od bardzo dawna

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna laleczka a do tego jaka przydatna. My mamy szczeniaczka uczniaczka i takie interaktywne zabawki są super

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lalka przyda się na dłużej dziecku.A mój Miki też bawi się lalkami i wózkami -dla niego to zabawka i nie odróżnia co dla chłopca a co dla dziewczynki a bronić mu nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też mam takie podejście i osobiście mnie bardzo drażnią teksty w stylu "chłopak a z wózkiem" to co facet też się nie będzie dzieckiem zajmował no bo facet przecież nie mamy średniowiecza :)

      Usuń
  10. Sliczna. Corcia na pewno by sie spodobala☺

    OdpowiedzUsuń
  11. lala cudowna,uczy a ciekawe jak by z tym nagrywaniem u nas wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja pluszaków ... niezbyt urodziwa ta lala :D ale jeśli chodzi o naukę poprzez zabawę to z pewnością jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka to nawet nie jest 1% maskotki są wszędzie cały pokój gracą i ani jednej nie dadzą mi wynieść bo one je kochają :)

      Usuń
  13. śliczna bardzo ładnie wykonana i do tego atrakcyjna kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna córce na pewno by sie spodobała. pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba kazda z nas w swoim zyciu miala lale przytulanke z ktora moga zasypiac tulic ja ta mi sie poba fajna i interaktywna jestem przekonana ze synkowi tez by sie podobala Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. ja te kiedyś miałam swoją Zuzie, nie interaktywną. Ale z taką to bym zdziałała cuda

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zdecydowanie na tak jeśli chodzi o zabawki interaktywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna lalka. Ciakawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta lalka jest fantastyczna, a w dzieciństwie bawiłam się głównie samochodami więc nie mam nic przeciwko żeby chłopcy bawili się lalkami :)

    OdpowiedzUsuń