sobota, 27 lutego 2016

Glantier Perfumy nr.466 - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach damskich numer 466, jakie otrzymałam od firmy Glantier.





Są one odpowiednikiem perfum Calvin Klein Euphoria Blossom. To zapach z kategorii orientalno-kwiatowej, bardzo ciepły i zmysłowy, a jednocześnie lekki. Doskonale nadaje się zarówno, na co dzień, jak i wieczorne wyjścia.

Dobrze wyczuwalne są nuty: orchidei, róży i piżma, połączone z lekkimi, jakby cytrusowymi nutami, które sprawiają, że perfumy nie są ciężkie czy mdłe. Mnie taka kompozycja bardzo przypadła do gustu.

Wody perfumowane Glantier mają wysokie stężenie olejków (ok. 18%), dla porównania – te najczęściej kupowane w drogeriach wody toaletowe mają ok. 10%, a cenowo są dużo droższe. Dzięki tak wysokiemu stężeniu olejków – zapach jest długotrwały. Na skórze utrzymuje się cały dzień, bez konieczności ponownego używania (na początku intensywny, z czasem słabnie, ale nadal jest doskonale wyczuwalny), natomiast na ubraniu – kilka dni (na kurtce wciąż czuć jego lekką nutę nawet po tygodniu).

Moim zdaniem są genialne i zdecydowanie je polecam. Perfumy Glantier to długotrwały zapach przy bardzo atrakcyjnej cenie, czyli połączenie idealne.



Zalety:
·      Długotrwały zapach.
·      Ładne opakowanie.
·      Atrakcyjna cena.
·      Wysokie stężenie olejków (ok.18%).





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Glantier oraz na  FB.
Listę perfum znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Oj to cos dla mnie bo lubię konkretne zapach nie słodkie ale na tyle delikatne by służyły i na dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżm super.musza świetnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach <3 niebiański zapach. Potwierdzam, choc nie miała damskich ale mam męskie i są bardzo trwałe

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak pachna kazdy ma swoj ulubiony zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ulubiony zapach mojej siostry. Oryginalne są drogie ale i czy tak trwałe przy swojej cenie? Siostra mówiła, że tak sobie. Wspomnę Jej o tych, zwłaszcza, że mam męskie z Glantier i są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, bardzo lubię perfumy , kocham ładnie pachnieć😃😃

    OdpowiedzUsuń
  7. kuszące perfumy :) Zapach na każdej skórze zawsze różni się

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nuty zapachowe Calvina Kleina więc, pewno i te perfumy przypadły by mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowanie i ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. już mi się podoba, bo zawiera piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie nuty. Niestety tego zapachu jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. poręczna buteleczka i fajny zapach :) to jest to co każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi niezwykle kusząco.Zapach musi być nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne są perfumu tej firmy, mialam i testowalam dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak pachną w rzeczywistości, ciężko jest po opisie poznać zapach perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko co kojarzy się z Calvin Klein jest dla mnie Kocham te nuty

    OdpowiedzUsuń