piątek, 20 listopada 2015

Przegląd poczty :)

Zapraszam na przegląd paczek z tego tygodnia :)


Od wydawnictwa AWM otrzymałam książkę z zadaniami oraz puzzle :)




BEYER - żuj zdrowo wysłał mi 6 różnych paczek z witaminkami w gumach do żucia.







Od India Cosmetics otrzymałam krem do rąk, serum oraz zestaw próbek, opinie będą z serum i kremu :)








Wydawnictwo Egmont wysłało dwa komiksy, a dokładnie kolejne części komiksów o których mogliście już u mnie poczytać.








Od Elmoden Junior Fashion otrzymałam piękną sukienkę dla Amelki, idealna na wiele okazji.



W tym tygodniu tyle. Co was najbardziej ciekawi?

5 komentarzy:

  1. sukieneczka :D wyglada przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co dla dzieci ciekawi mnie bardzo.Ale te witaminki w gumach do żucia to jest coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumy. Jestem nimi baaardzo zaciekawiona... No bo niby że guma ma byc teraz suplementem? Czekam na opinie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  4. z checia zobaczę wszystkie recenzje

    OdpowiedzUsuń