sobota, 28 listopada 2015

Perfumeria & Drogeria B&V Regenerująca maska do włosów z keratyną - OPINIA

Zapraszam na opinię o B&V regenerującej masce do włosów z keratyną, jaką otrzymałam od sklepu Perfumeria & Drogeria.




Testowaniem maski zajęła się szwagierka mająca włosy suche, zniszczone częstym farbowaniem. Efekt, jaki uzyskała po użyciu całej maski porównała do obcięcia włosów na łyso i poczekania aż odrosną nowe, zdrowe, piękne i lśniące.

Maska ma lekką topiącą się strukturę, łatwo się rozprowadza na całej długości włosów, nie ma problemów z jej usunięciem.

Zapach ma śliczny, jakby perfumowany, na włosach pozostaje jakiś czas.

Nie obciąża włosów, nie sprawia, że są przyklapnięte, nie powoduje ich przetłuszczania.

Przy regularnym stosowaniu maski włosy stają się zdrowe, piękne i lśniące. Przestają się łamać, końcówki nie rozdwajają się, a ilość wypadających włosów zdecydowanie się zmniejsza. Maska również sprawia, że nie elektryzują się, nie puszą i bardzo łatwo je rozczesać.

Szwagierka w masce znalazłam mnóstwo zalet i ani jednej wady. Stwierdziła, że jest nią zachwycona i zdecydowanie poleca każdemu, kto ma włosy podobne do jej.














 Zalety:
·      Łatwo się rozprowadza.
·      Lekka konsystencja.
·      Śliczny zapach.
·      Nawilża.
·      Regeneruje.
·      Ułatwia rozczesywanie.
·      Sprawia, że włosy nie rozdwajają się i nie wypadają tak bardzo.







                 
Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Perfumeria & Drogeria oraz na FB.



B&V Regenerująca maska do włosów z keratyną znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Super nie wiem czy przy moich się nada bo mimo że mam zniszczone ciężko o dobra maskę czy odżywkę bo szybko sie przetłuszczają

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie maski do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o to coś idealnego dla mnie w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie maski z dodatkiem kreatyny sa idealne dla suchych,łamliwych włosów.Przeważnie ładnie pachną,włosy po kilkukrotnym stosowaniu nabierają blasku i zdrowego wygladu.Jak komuś szybko włosy sie przetłuszcxaja to wystarczy pozostawic na pare min.potem opłukać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maski z keratyna jeszcze nie miałam, ciekawa jestem efektów i chętnie bym wyprobowala.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. każda kobieta chce aby jej włosy były zadbane i wyglądały świetnie skoro zdała maska egzamin to dziewczyny wiedza po która mogą siegnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zupełnie inny typ włosów ale sam fakt,że maska jest z keratyną powoduje,że naprawdę ona jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za maskami, bo nie lubię czekać tych 10 minut okreslonych na opakowaniu dłużą mi się w nieskończoność

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja muszę ją nabyć ,bo moje włosy mimo,że długie i z daleka wydawają się fajne to jednak fajne nie są :(

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja jej tez niewyprobuje ale polece innym ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Cos w sam raz dla mnie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się nie przyda, ale żonie na zniszczone włosy na pewno :)
    Bardzo przydatna opinia
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  13. coś idealnego dla mnie i moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń