niedziela, 29 listopada 2015

Ciasteczka dr Gerard od Streetcom - OPINIA

Jakiś czas temu pokazywałam Wam paczuszkę z ciastkami, jaką otrzymałam od Streetcom. Dziś chciałabym Wam je troszkę bliżej przedstawić J.



Kruche ciasteczko, na nim kokosowy krem polany czekoladą - bardzo smaczne połączenie. Dość słodkie ale nie mulące, świetnie zdają egzamin gdy mamy gości :)





Kruche rureczki wypełnione śmietankowym kremem stały się faworytem synka. Nie za słodkie, idealnie pasujące do rączki i szybko znikające w małym brzuszku :)







Pryncypałki otrzymałam w dwuch wersjach - klasycznej i kokosowej. Klasyczną wersję dobrze znałam, kokosowa była dla mnie nowości i przyznam szczerze, że się w niej zakochałam. Pyszny, rozpływający się w ustach wafelek obrany białą czekolata z wiórkami kokosowymi, pyszności. Klasyczne są również dobre, kruchy wafelek z nadzieniem w ciemnej czekoladzie.



Zdecydowanie najlepsze. Malutkie ciasteczka oblane wyśmienitą, ciemną ale nie gorzką czekoladą. Wielkość idealna by w całości włożyć do ust w których powoli się rozpływają :).



Wygląd bardzo podoba się dziecią, na kruchych ciasteczkach znajdziemy urocze misie, a w ich środku pyszny krem o smaku śmietankowym. Nie są bardzo słodkie co jest ich dużą zaletą.


zdjęcie z strony dr.Gerard

Kruche cherbatniki przełożone puszystym kremem o smaku śmietankowo - cytrynowym. Mnie osobiście nie posmakowały, mają kwaśny posmak, za to Amelka jadła z zachwytem.


Nie lubiłam do tej pory zdrowych ciasteczek, ich smak sprawiał, że wolałam nie jeść wcale. Te są doskonałe, czekolada góruje swym smakiem sprawiając, że masz ochotę na następne.



Torcik jest doskonały na zabranie z sobą gdy mamy ochotę na coś słodkiego. Jest słodki, kruchy, a jednocześnie delikatny w smaku.


Według mnie wszystkie są pyszne i warte skosztowania. Oczywiście polecam.

19 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność skosztowania pryncypałków,jak dla NAs najlepsze mini wafelki pod słońcem.Jemy ,jemy i najeść się nie możemy,podnoebienie ma tak dogadzane że ło ho ho ho :) Ale smaka narobiłaś Nam wieczorem,ach ślinka cieknie.....Zazdrościmy i smacznego życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność także testować :) a nawet teraz jak jestem w sklepie kupuje Dr Gerard. Są naprawde wyśmienite i godne polecenia. Uwielbiam je zwłaszcza pryncypałki

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też testowałam ciasteczka dr Gerarda i zniknęły błyskawicznie. Przekonałam się dzięki tym testom do ciasteczek zbożowych i tych o smaku kokosa, wcześniej nigdy bym ich nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko pyszności ja uwielbiam pryncypałki kokosowe :D aż smaka na nie dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smaka narobiłaś :) Mniam! Uwielbiam Pryncypałki i Keksiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam słodkości a te sa wyjątkowo pyszne i cięzko się oprzeć. Bardzo często kupuję, mój synek lubi zwłaszcza rurki, a ja wszystkie. Dr. Gerard wie jak zadbać o nasze podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nam sie nie udalo a szkoda wszystko takie pyszne mhmhm .. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam ciasteczka do testowania :) wszystkie smakowały :) Agatce najbardziej oczywiście Kremisie :P Mi i mężowi przypadły Wit Am :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smaka robisz...
    A miałam się odchudzać :P
    Uwielbiam słodkości dr Gerarda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały zestaw słodkości wygląda nieziemsko apetycznie :) Miałam okazję tylko pryncypałek skosztować więc za jakiś czas skuszę się na pozostałe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany uwielbiam słodycze, a te wyglądają cudownie, i na pewno smakują super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również testowałam ciacha i zgadzam się, sąą pycha! Tylko za szybko zniknely :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to wszystkie biore na raz :--) uwielbiam słodycze od gerarda znam tylko pryncypałki

    OdpowiedzUsuń
  14. no to smacznego, do kawki jak znalazl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słodycze, wszystko wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu ! Ja jestem na diecie a Ty takie łakocie pokazujesz ..
    no kurcze no ..

    OdpowiedzUsuń
  17. niektore znam inne nie i sa pyszne chetnie skosztuje tych ktorych nieznam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale smakowite, te słodycze bardzo często goszczą na naszym stole. Ja również je polecam
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń