niedziela, 25 października 2015

Monte Snack - OPINIA

Zapraszam na opinię o Mlecznych kanapkach Monte Snack, jakie otrzymałam w ramach kampanii Trnd.

Monte Snack to delikatny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem. Jej smak jest pyszny, bardzo podobny do deserków, które u mnie są uwielbiane od dawna.




Kanapki są dość słodkie, dla niektórych będzie to wada, dla mnie jest zaletą. Dzięki temu nie da się zjeść dużo, wystarczy jedna, aby zaspokoić chęci na „coś słodkiego”.

Kolejny plus dla mnie to fakt, że jest dość sycąca. Doskonale zdaje egzamin do szkoły, na spacer, czy słodki podwieczorek.

Monte Snack, jakie otrzymałam w kampanii dawno się skończyły, obecnie regularnie je kupuję w osiedlowym sklepie. Moim zdaniem są świetne i zdecydowanie je wam polecam. Nie tylko dla dzieci J.




Serdecznie zapraszam na stronę TRND.

19 komentarzy:

  1. rowniez testowalismy i polecam :) maly nawet do szkoly zabierał takie pyszne i zgadza sie jeden wystarczy by zaspokoic :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam również udało się testować Mone i wszystko było by fajnie gdyby nie fakt że znikaja w zastraszającym tempie :D Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie testowaliśmy ale jak patrze musi być pyszne, bo my kochamy słodycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Także testowaliśmy pyszne są raczej były bo szybciutko znikły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne i to bardzo,uwielbiam ten mleczny smak,polecam bardzo ale to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. testowalismy i my :) nie wszystkim smakowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma inny gust.Na szczęście jest tyle słodkości na świecie,że każdemu coś podpasuje :)

      Usuń
  7. Mojemu małemu nie przypadły do gustu.Ja osobiście uwielbiam wszystko co słodkie więc ja dla siebie czasem kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też testowalismy...dla mnie były średnio dobre, moim córkom też tak średnio podeszły. Za słodkie jak dla nas. Jednak mój mąż z wielką przyjemnością zjadał je w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały dokładnie tak samo nie zachwycił się nimi.Ja zaś z chęcią bym jadła i jadła...;)

      Usuń
  9. deserki Monte uwielbiamy wprost więc na pewno i mleczne kanapki nam zasmakują

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszności, bardzo je lubie, mój synuś też podjada czasem

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama czasem skuszę się na Monte Snak ale później słodyczy mam dosyć na tydzień :) smaczne ale bardzooo słodkie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, jadłam :) Jest przepyszne, chociaż dość drogie :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem warto skusić sie na monte mały ostatnio zajadał sie gorzką czekoladą a ten batonik wypluł

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj skuszę się,bo mi taką chrapkę narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zasanawiam sie czemu one tak znikaja szybko nim je otwieram ich niema rozplywaja sie w ustach nieda sie obojetnie przejsc obok nich zawsze laduja w naszym koszyczku a synek mowi podziele sie mama ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Troche sie obawiam przetestować kanapke na moim synku ponieważ jest uczulony na orzechy i monte też go uczula ! Wiec ten smakołyk sobie odpuszczamy.

    OdpowiedzUsuń