środa, 30 września 2015

Lula Family Gąbka do kąpieli i masażu motyl - OPINIA

Zapraszam na opinię o gąbce do kąpieli i masażu motyl, jaką otrzymałam od firmy Lula.






Gąbka jest dość spora, co według mnie jest dużą zaletą, ponieważ mniej czasu zajmuje namydlenie ciała J.

Z jednej strony jest mięciutka, milutka, natomiast z drugiej idealna do masażu – ostra.

Jakościowo jest bardzo dobra. Nie lubię strasznie jak po jakimś czasie kawałeczki gąbki pozostają na ciele, ta na szczęście tak nie ma. Pozostaje cały czas ostra z jednej strony, a mięciutka i delikatna z drugiej.

Według mnie gąbka ma same plusy i dlatego ją polecam.








Zalety:
·      Ostra z jednej strony, a mięciutka z drugiej.
·      Solidna, jej części nie pozostają na ciele.
·      Dość duża.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lula Family oraz na FB.


Gąbkę do kąpieli i masażu motyl znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Mam podobną tej firmy jest super :) zwłaszcza do pleców ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do kąpieli używam gąbek ale niestety szybko się zużywają. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lubimy produkty tej firmy!! Ta wygląda na solidną!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy też polecamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam takiej,ale uważam,że taka gąbka to niezbędnik w każdej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre gąbeczki, i znacznie ułatwiają i umilają kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również polecam :) mamy z tej firmy gąbeczkę misia :) córcia jest nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kształt idealnie dopasowany do kobiecej dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawałoby się,że gąbka do mycia to banalna sprawa.Jednak trzeba patrzeć na jakość i tej widać można śmiało zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydawałoby się,że gąbka do mycia to banalna sprawa.Jednak trzeba patrzeć na jakość i tej widać można śmiało zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gąbka do mycia też musi nam służyć ta wydaje się idealna

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie lubie jak kawałki gąbki zostają na ciele widać, że muszą wypróbować tą. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy i polecamy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń