piątek, 31 lipca 2015

Czekoladowy Luksus Mleczna czekolada z nadzieniem pralinkowym Poulain 1848 - OPINIA

Zapraszam na opinię o czekoladzie mleczne z nadzieniem pralinkowym Poulain 1848, jaką otrzymałam od sklepu czekoladowy luksus.



Czekolada jest wyśmienita. Słodziutka, dosłownie rozpływa się w ustach.

Smakiem przypomina mi toffi, a ja toffi kocham J.

Czekoladę można jeść tak po prostu lub wykorzystać w deserach. Doskonale się rozpuszcza tworząc średnio gęsta, jednolitą masę. U mnie (nie licząc tego, co zjedzone o tak) została wykorzystana, jako polewa do murzynka. Ciasto wyszło obłędne w smaku J.

Jedyna wada – za szybko zostaje ostatnia kostka, ale to świadczy tylko o tym, że jest warta spróbowania, a więc Wam polecam.









Zalety:
·      Pyszna.
·      Do jedzenia i do deserów.
·      W smaku przypomina toffi.
·      Po rozpuszczeniu tworzy średni gęstą, gładką masę.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Czekoladowy Luksus oraz na FB.



Czekoladę mleczną z nadzieniem pralinkowym Poulain 1848 znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska31 lipca 2015 13:01

    Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Potyrała31 lipca 2015 13:02

    Na mój dzisiejszy brak humoru byłaby ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mnie Jestem czekoladoholiczka A stronę juz znam I mam polubioną

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu musisz nas tak kusić....:) Z przyjemnością bym skusiła się na taką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wytrzymalam, musialam wejsc :) Bankowo pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko uwielbiam słodycze a czekolady to kocham, a jak o niej czytam to aż mi ślinka cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie czekolada to czekolada niejestem jest jej smakoszem nieprzepadam za nia ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj ta wadę też pewnie i ja bym odkryła :D Aniu to nas łączy => ja też ubóstwiam Toffi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. czekolada od razu pobudza mnie do życia,musi sie znaleźć i u mnie na testach....:---)

    OdpowiedzUsuń