wtorek, 4 listopada 2014

Gorvita Panthenol Żel - OPINIA

Zapraszam na opinię o Panthenol Żel firmy Gorvita.





Forma średnio gęstego żelu sprawia, że aplikacja jest świetna. Genialnie się rozprowadza, mega szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna warstwa, ani lepka, ani tłusta.


Opakowanie stojące na zakrętce jest praktyczne. Kosmetyk w łatwi sposób można wydobyć do końca, tak więc nic się nie zmarnuje J

Zapach delikatny, dość krótkotrwały. Nie potrafię go do niczego porównać, dla mnie ani nie zachwyca, ani nie jest brzydki.

Żel głęboko i na długo nawilża skórę. Doskonale zdaje egzamin po goleniu sprawiając, że nie wychodzi wysypka czy podrażnienia.

Doczytałam się, że działa na oparzenia słoneczne i termiczne. Z chęcią sprawdziłam go po kolejnym niezdarnym gotowaniu zakończonym poparzonym palcem. Niemiłosierne pieczenie stało się znośne, a poparzone miejsce zdecydowanie lepiej i szybciej się goiło.

Według mnie Panthenol żel przyda się w każdym domu, z ochotą jeszcze sprawdzę go podczas lata, gdy przed słoneczkiem nie zdążę uciec J Polecam.


Zalety:
·       Żelowa, średnio gęsta konsystencja.
·       Łagodzi pieczenie po oparzeniu oraz pomaga w szybszym gojeniu.
·       Głęboko i na długo nawilża.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10 


Serdecznie zapraszam na stronę GORVITA oraz na jej FB

Panthenol żel znajdziecie TU

6 komentarzy:

  1. Ja używam Panthenol Spray na oparzenia i otarcia skóry ale żelu jeszcze nie miałam okazji wypróbować.Faktycznie przyśpiesza gojenie i nawet nawilża co jest wielką ulgą przy drobnych urazach.Tylko,że ja używam tego produktu od innego producenta.Fakt faktem chodzi o to samo działanie.Z recenzji widzę,że produkt spełnia oczekiwania a to najważniejsze.Panthenol powinien znaleźć się w każdej domowej apteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tj firmy żel aloesowy i był bardzo dobrej jakości i z przyjemnością go używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki żel przydał by mi się super Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. oo mój tata uzywa panthenol spray, sama mu kupuje. To znaczy teraz nie używa, bo lato się skończyło, ale latem i na wsi tata od rana do nocy to na pole idzie to coś na podwórku robi i plecy jak węgiel, sama kiedyś pomagałam z koszeniu trawy i się spiekłam i przyznam że panthenol jest niezwolny, szybko i skutecznie przynosi ulgę i po raz pierwszy w życiu nie schodziła mi skóra, pomimo że mocno poparzona słońcem. Tak więc to super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a o żelu nawet nie wiedziałam, może byłby bardziej praktyczniejszy tacie, który sam sobie nei zawsze potrafi zapsikać pleców , a posmarowac może i by dał radę. Musze mu kupić na kolejne wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie jak działa na poparzenia słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń