czwartek, 24 lipca 2014

Graj o tron.



Na konkurs zapraszam tu.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba, ale tronowego mam mężczyznę więc odpada :-)

      Usuń
  2. o kurcze ale super! córka mojej przyjaciolki akurat uczy się robic do nocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę prosić o podanie linka do konkursy? bo podany wyżej nie chce mi się otworzyć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link sprawdzony, działa innego niestety nie mam, proszę próbować :-)

      Usuń
  4. Amelka ma 8 miesiecy. Akurat jestesmy w trakcie przeprowadzki i plan był ze od września próbujemy :) nPewno wezmę udział :) jestem trochę przeciwnikiem grających wyglądających jak zwierz. Nie chce zeby kojarzyła ze robi siusiu i cos gra albo robi siku na żółwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj synek juz wola i na muszle robi ale zagram dla kumpeli ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń