wtorek, 24 grudnia 2013

Dzisiejsze przesyłki.

Dziś listonosz zrobił mi świąteczny prezent i przyniósł dwie paczuszki których spodziewałam się po świętach.
Pierwsza z nich to nagroda za aktywność z esentia.pl. Otrzymałam Multi funkcyjny krem przeciwzmarszczkowy BB (dostanie go mama więc recenzji nie będzie), płyn do higieny intymnej Ziaja, żel szałwiowy Floslek, antybakteryjny żel pod prysznic białe piżmo i proteiny z pszenicy Spuma Di Sciampagna (szczerze to wcale nie znana mi firma i jestem go bardzo ciekawa) oraz kilka próbek. Przesyłka reprezentuje się tak:

W drugiej paczuszce była przyprawa Royal Brand "mieszanka przypraw do kwasicy góralskiego kapuśniaku". Firma Royal Brand organizowała akcję na swoim prosili i przez parę dni pierwsze 20 osób które wysłały dane w prywatnej wiadomości otrzymały przyprawę do testowania. Takie akcje są dość częste więc warto ich obserwować :-) . A oto moja przyprawa:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz