środa, 18 grudnia 2013

A teraz zapraszam na recenzję delikatnego żelu do mycia twarzy Aloes firmy Bielenda

.Żel testowałam na swojej skórze z skłonnością do trądziku, oraz szwagierka z skórą delikatną, alergiczna. W obu przypadkach zdał egzamin na 6. W moim przypadku nie nasilił, a wręcz delikatnie złagodził trądzik, natomiast w przypadku szwagierki doskonale ją zregenerował, a miejsca gdzie była sucha zniknęły.
Jest skuteczny jeśli chodzi o oczyszczanie (po użyciu przemywałam twarz tonikiem i wielu przypadkach wacik miałam brudny, natomiast przy tym żelu nie) oraz usuwanie makijażu. Delikatny, nie podrażnia, a drobne podrażnienia znikają. Kolejną zaletą jest miękkość i delikatność jaką nadaje skórze oraz to, że nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Jego konsystencja jest średnio gęsta (zdjęcie poniżej). Żel łatwo się rozprowadza po twarzy, dobrze się pieni oraz spłukuje. Wystarczy niewielka ilość na dokładne oczyszczenie całej twarzy więc jest bardzo wydajny (starcza na około miesiąc używania rano i wieczorem).

Zapach żelu jest delikatny z wyczuwalną bardzo słabą nutą aloesu.
Do gustu bardzo przypadło mi opakowanie z liśćmi aloesu na przodzie, utrzymane w delikatnym, jasno zielonym tonie. Stawianie jest na zakrętce dzięki czemu nie ma problemu z wydobyciem żelu gdy się kończy. Otwiera się dość ławo oraz nie śliska się w rękach.

Po przetestowaniu żelu jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nieraz zagości w mojej łazience.








Zalety:

dobrze oczyszcza
usuwa makijaż
nadaje skórze miękkość i delikatność
nie podrażnia, nie uczula
wygodne, ładne opakowanie
ogromna wydajność

Wady:

nie znalazłam

Moja ocena: 5\5


4 komentarze:

  1. a do cery mieszanej tez bedzie odpowiedni Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze blade;) to dla mnie tez musi być idealny, bo ja trądzik i alergia hmm tylko problem polega na tym, że u mnie w drogeriach brak tego produktu:( używałam różnych żeli, maseczek itd szukając pod kątem moich niedoskonałosci i nigdy się nie natknęłam na owy produkt, hmmm poszukam i sprawdzę czy na łączeniu tych dwoch niedoskonałości też zda egzamin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, a cera mieszana?

    OdpowiedzUsuń