wtorek, 26 listopada 2013

AA Maseczka zwężająca pory- recenzja

Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam maseczki i chętnie wypróbowuje nowe, tą wygrałam na portalu esentia.pl
Maseczki zwężające pory miałam dwie, a ponieważ jedno opakowanie starcza mi na dwa razy, używałam jej cztery razy. Jestem z niej dość zadowolona, więc na pewno jeszcze nie jeden raz ją kupię.
Producent obiecuje zwężenie porów oraz regulacje wydzielania sebum. Po części spełnia swoje obietnice ponieważ skóra faktycznie jest mniej tłusta, ale zwężenia porów nie zauważyłam.
Maseczka ma średnio gęstą konsystencję, łatwo się ją zarówno aplikuje jak i zmywa. Jej zapach jest dość intensywny, jakby perfumowany, mnie bardzo przypadł do gustu.
Po zmyciu maseczki skóra jest delikatna w dotyku oraz mięciutka. Jej szorstkość oraz napięcie znika na pewien czas. Z mojej strony maseczkę polecam.
Niestety wyrzuciłam opakowanie i zdjęcia nie mogę dodać.

Plusy:

Redukuje wydzielanie sebum
  • ładny zapach
  • wydajna (jedna saszetka starcza na dwa razy)

Minusy:

Nie zwęża porów




Moja ocena 5\5

17 komentarzy:

  1. niespotkalam tego produktu w sklepie Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się recenzja i puenta maseczka zwężająca pory ich nie zwęża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja cały czas ja poszukuje by sie przekonac jaka jest Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie także się podoba recenzja maseczki ;) szkoda tylko, że nie zwęża porów, bo przydałaby mi się jakaś taka sprawdzona maseczka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam do czynienia z maseczkami marki AA a skoro to tylko reklama a nie faktyczne działanie,że zwęża pory to szkoda chyba ją kupować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tłusta cerę i choć już po 30 to nadal mam z nią problemy, może wkońcu ta maseczka mi się przysłuży,warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja zachęcająca ..szkoda tylko ,że nie zwęża porów ..ale jak wiadomo dla relaksu każda maseczka jest dobra i warto ja kupić chociażby z tego względu aby zrobić coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu szkoda ze nie dziala tak jak powinna. Super ze trafilam na Twoja opinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. :( Myslalam ze wreszcie cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. recenzja dokładna super opis-podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja , krótko zwięźle i na temat ! Podoba mi się ! A czy jest jakiś wiek wskazany co do maseczki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że porów nie zwęża ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna recenzja. Warto sprawdzic😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki AA. Nie miałam okazji testować jeszcze tej maseczki, ale recenzja bardzo mi się przyda. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń