wtorek, 26 listopada 2013

Szampon przeciwłupieżowy z ekstraktem z kory wierzby firmy Cattier- recenzja

Bardzo spodobał mi się intensywny zapach brzozy. Podczas mycia włosów bardzo mocno czuć go w całej łazience, a później delikatnie unosi się na włosach.
Za kolejną zaletę uważam to, że szampon słabo się pieni. Mimo, że na włosach nie mam morza piany są one doskonale umyte. Przynajmniej nie muszę stać po myciu długiego czasu z prysznicem aby dobrze wypłukać pianę z włosów.
Bardzo podoba mi się to, że jest na bazie ekologicznych składników. Są dużo zdrowsze dla moich włosów, nie niszczą ich za to pielęgnują.
Szampon uważam, za skuteczny. Doskonale poradził sobie z oczyszczeniem moich przetłuszczających się włosów, a jednocześnie pomógł przedłużyć ich świeżość. Natomiast mężowi który borykał się z nawracającym łupieżem szampon pomógł pozbyć się go raz na zawsze (po zmianie szamponu na inny łupież nie powrócił).
Konsystencja szamponu jest idealna. Nie spływa z dłoni, a jednocześnie nie trzeba się bardzo natrudzić aby go wydobyć z butelki. Opakowanie szczelnie się zamyka, nie muszę się obawiać, że dziecko go otworzy, a jednocześnie nie mam żadnych problemów aby go otworzyć jedną ręką.
Bardzo podobają mi się włosy po umyciu gdy wypchną. Są miękkie, nie elektryzują się i co dla mnie bardzo ważne, nie mam problemów z ich ułożeniem dokładnie tak jak chcę.
Szampon kupuję co jakiś czas mimo, że nie jest tani jest wart swojej ceny. Z swojej strony gorąco zachęcam do wypróbowania.


Opinia nie jest napisana tylko na podstawi próbki którą otrzymałam.





Zalety:

pomaga na łupież
  • śliczny, brzozowy zapach
  • przedłuża świeżość włosów

Wady:

brak









Moja ocena: 5\5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz