wtorek, 17 kwietnia 2018

Luba Chusteczki do demakijażu - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach do demakijażu, jakie otrzymałam do firmy Luba.






Do testów otrzymałam:
1.  Chusteczki do demakijażu mleczko kokosowe.
2.  Chusteczki do demakijażu z formułą city detox.


Chusteczki doskonale spełniają swoje zadanie, czyli usuwają makijaż. Robią to delikatnie, ale skutecznie, nie trzeba dociskać, trzeć. Wystarczą dwie chusteczki na całkowite usunięcie makijażu z całej twarzy (tuszu, fluidu i cieni).

W opakowaniu znajdziemy po 15 sztuk. Nie ma problemu z wyjęciem pojedynczej chusteczki. Opakowanie idealne na zabranie z sobą po za dom (tak szczerze ja przeważnie takie chusteczki używana po za domem, w domu wolę mleczko czy płyn do demakijażu).

Chusteczki są wytrzymałe. Ani podczas wyciągania z opakowania, ani podczas używanie nie rozrywają się, co dla mnie jest ogromną zaletą.

Zapach kokosowych mnie zachwycił. Średnio intensywny, kokosowy, wspaniały, pozostający na skórze naprawdę długi czas. Drugie chusteczki mają zapach delikatny, na skórze lekko wyczuwalny.

Nie powodują szczypania, pieczenia zarówno skóry jak i oczu. Kokosowe wręcz uratowały mnie gdy zaczęły mi oczy łzawić po całodziennym tuszu na rzęsach (odkąd noszę okulary nie wiem czemu ale tusz mi po paru godzinach zaczyna przeszkadzać, a gdy go nie zmyje oczy zaczynają piec, swędzieć i łzy płynąć L ).

Moim faworytem są zdecydowanie chusteczki z mleczkiem kokosowy. Drugie jednak uważam za równie skuteczne. Polecam zarówno chusteczki z mleczkiem kokosowy, jak i chusteczki do demakijażu z formułą city detox.


Zalety:
·      Skuteczne.
·      Wytrzymałe.
·      Małe opakowania.
·      Nie podrażniają.
·      Kokosowe mają wspaniały zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Luba oraz na FB.

Chusteczki do demakijażu z formułą city detox znajdziecie TU.

Chusteczki do demakijażu mleczko kokosowe znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Radzą sobie z makijażem do tego mają przyjemny zapach i są wygodne w użyciu. Idealny produkt przydatny w domu jak i po za

    OdpowiedzUsuń
  2. Male opakownie idealne do torebki zapach kokosu bardzo lubie ewwlina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć :) ja osobiście w domu nie uzywam takich do demakijażu , za to mam takie na wyjścia , bo czasem sie rozmaże i miałam jak pojechałam na wczasy mniej miejsca zajmowąły w bagażu :) niz waciki i płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Zwłaszcza dla mamuśki małego brzdąca. W jednej ręce maluch a drugą robilabym demakijaz ;) he he i juz mam kolejna oszczednosc czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. takie chusteczki zawsze sie przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Często podbieram chusteczki mojej córeczki 🙂 lubię takie dobrze nasączone. Super sprawa do torebki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że takie chusteczki do demakijażu to fajna sprawa. Sama używam bardzo chętnie. Te które nam pokazałaś mają wiele zalet : są małe -zmieszczą się więc do każdej torebki ,skutecznie usuwają fluid, tusz, cienie ;przyjemnie pachną ,nie uczulają i nie podrażniają okolic oczu oraz skóry

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zapach i ,że nie uczuliły to już dla mnie jest na plus.Dobrze nasączone i wygodne ,to jest coś co lubię .Myślę ,że mi też przypadłyby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe podręczne opakowanie w sam raz na wyjscia

    OdpowiedzUsuń
  10. takie chusteczki idealnie sprawdzą się poza domem ale ja również używam ich w domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wyjazd będą idealne, żeby nie brać tyle wszystkiego. Ja jednak wolę płyn i waciki

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie chusteczki świetnie sprawdzają się na wyjazdy :) Zapach kokosowy dodaje nuty egzotyki :) Muszę kiedyś je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt dla kobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie probowalam do demakijazu chusteczek nawilzonych ale sama jestem ciekawa jak by wplynely na moja skore

    OdpowiedzUsuń
  15. to na pewno panie wypróbują,jak czytam same dobre komentarze

    OdpowiedzUsuń