czwartek, 9 listopada 2017

Vivro.pl Perełki brązujące COLOURS - OPINIA

Zapraszam na opinię o perełkach brązujących COLOURS, jakie otrzymałam od strony vivro.pl.






Perełki znajdują się w niedużym opakowaniu, które jest bardzo praktyczne i bez problemu można go nosić z sobą. Po odkręceniu wieczka znajdziemy gąbeczkę, którą rewelacyjnie się używa. Jest solidna, nie „rozpada się”, utrzymanie jej w czystości jest proste (wystarczy mydło i woda).

Opakowanie jest nieduże, praktyczne. Można je mieć zawsze przy sobie.

Perełki są dość miękkie, co dla mnie jest ogromnym plusem. Nie ma problemu z ich nabraniem zarówno, jeśli używamy gąbeczki jak i pędzla.

W opakowaniu znajdziemy 18g produktu. Niby nie za dużo w porównaniu do perełek, które miała wcześniej, ale te są zdecydowanie wydajniejsze. Nie trzeba nakładać kilkakrotnie, aby otrzymać wymarzony efekt, nawet, jeśli lubimy intensywny makijaż.

Za pomocą perełek możemy uzyskać efekt letniej opalenizny. Doskonale nadaje się również do podkreślenia policzków oraz dekoltu.

Na skórze utrzymuje się dość długo, nie ma konieczności poprawiania makijażu kilkakrotnie w ciągu dnia.

Usunięcie perełek z skóry nie jest problemowe, wystarczy płyn lub mleczko do demakijażu.

Moim zadaniem perełki brązujące COLOURS zdają egzamin na 6 i zdecydowanie je polecam.



Zalety:
·      Nadają lekkiej letniej opalenizny.
·      Łatwo się nakładają.
·      Wydajne.
·      Do podkreślania policzków i dekoltu.
·      Nieduże, praktyczne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę vivro.pl oraz na FB.

Perełki brązujące COLOURS znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. wyglądaja fajnie kiedys miałam puder w kulkach jakos mi nie podszedł ale może akurat nie był z tych godnych polecenia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam takich perełek, ale to plus bo i wydajny i dobrze się nakłada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywalam do tej pory ale te widze sadobre mize sue skuszę Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam może znów się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie maluje sie wiec nie uzywam ale moze zaczne ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś używałam ale jakoś mi nie podpasowały teraz wolę puder w kompakcie albo krem rozświetlająco matujący i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś i byłam bardzo zadowolona,było kilka różnych odcieni i naprawdę sprawdziły się te kulki,perłowe bo takie odcienie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na tym się nie znam panie na pewno sobie wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  9. Perełki brązujące nie należą do moich ulubieńców w makijażu choć kto wie może się skuszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe, nigdy nie stosowałam takich

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mi się skończą te co mam spróbuję z tej marki.

    OdpowiedzUsuń