niedziela, 17 września 2017

Red-Pharma Calmapherol GLA - balsam do skóry podrażnionej i wrażliwej - OPINIA

Zapraszam na opinię o Calmapherol GLA balsamie do skóry podrażnionej i wrażliwej, jaki otrzymałam od Red Pharma.





Balsam przekazałam do testów osobie starszej, schorowanej, z bardzo wysuszoną skórą, czyli mojej babci. Egzamin zdał na 6+.

Konsystencję ma lekko, co sprawia, że aplikacja jest łatwa. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by dokładnie wysmarować całe ciało. Bardzo szybko się wchłania, co dla babci jest ogromną zaletą, nie trzeba czekać z ubieraniem się.

Zapach ma znośny i bardzo krótkotrwały, co uważam za zaletę. Może nie pachnie pięknie, ale zapach nie jest uciążliwy bardzo, a po chwili znika całkowicie.

Działanie ma rewelacyjne. Głęboko i na długo nawilża skórę. Babcia wymaga pomocy w kąpieli i smarowaniu, więc balsam nieużywany jest codziennie. Ten radzi sobie doskonale z nawilżeniem przy używaniu, co drugi-trzeci dzień.

Kolejny plus za łagodzenie uczucia swędzenia. Babcię, co jakiś czas skóra swędzi, czasem piecze, staje się miejscami czerwona. Nie wiadomo, jaka jest przyczyna, ale balsam doskonale sobie z tym radzi. Wystarczy nanieść na swędzące\pieczące miejsce i po chwili czuć ogromną ulgę.

W przypadku babci balsam zdał egzamin wspaniale i polecam.


Zalety:
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Łagodzi swędzenie.
·      Nawilża.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Red-Pharma Laboratories oraz na FB.

Calmapherol GLA - balsam do skóry podrażnionej i wrażliwej znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Czasem tez tak mam że skóra swędzi winie za to gównie chemie nie tylko np proszek ale i ta w powietrzu czy wodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam ma wiele zalet nawet sama bym go spróbowała na mojej suchej i wrażliwej skórze 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Skóra wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Źle pielęgnowania, nie dość że swędzi to jeszcze się łuszczy przy drapanie. Dobrze jest mieć taki środek przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie byłby chyba idealny na zimę i przesuszoną skórę

    OdpowiedzUsuń
  5. po tej recenzji widać że warto siegnąć po niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba,jeden a dość skuteczny.Skoro Twojej babci pomógł to musi być dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś u nas spełnił się w 100 %,zatem z czystym sumieniem równiez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry krem to skuteczny krem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy na podrażnienia po goleniu tez by zdał egzamin

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam i testuję takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń