sobota, 18 marca 2017

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Muchy samochwały” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Muchy samochwały”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Wilga.




Książeczka jest z serii klasyki Polskiej. Historia opowiada o muchach chwalących się ile to pająków pokonają, a w rzeczywistości pająk pokonuje je.

Tekst pisany wierszem, nie za łatwy, ale wpadający w ucho. Jest doskonałą podstawą do dyskusji z dzieckiem na temat nie zrozumiałych słów.

Strony kartonowe, sztywne, solidne. Zdecydowanie książka przetrwa długo.

Jest nieduża, co sprawia, że nie zajmuje dużo miejsca w domu, a także można ją zabrać wszędzie z sobą.

Ilustracje ładne, kolorowe, przyciągające wzrok.

Moim zdaniem tego typu książki powinno się czytać dzieciom. Może nie są za łatwe w zrozumieniu, ale wystarczy pomoc rodzica by dziecko poznało wspaniałą, Polską klasykę. Polecam.

Zalety:
·      Polska klasyka.
·      Kartonowe, solidne strony.
·      Ładne ilustracje.
·      Wpadający w ucho tekst.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.

Książkę pt.: „Muchy samochwały” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Książka solidna obrazki kolorowe jestem zachwycona nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :-) Lubię takie bajeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bajeczka super tyle że mój musch nie lubi
    :) może by sie nauczył tolerować

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale fajna i taka kolorowa dla mniejszych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarda nue latwo sie ja zniszczony ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. sądze że należy czytać te książeczki dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe ale fajne :) do tego takie kolorowe .... zapewne ucieszą każde dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa bajeczka widać,że taka zabawna.

    OdpowiedzUsuń
  9. samochwały rozum pozjadały ;) książka z morałem

    OdpowiedzUsuń
  10. MAMY I CZYTAMY

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obrazki :) Można zabrać ją w podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tytuł, tylko nie lubię, jak jest pisany tekst trudniejszym językiem dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  13. tyyuł na wstępie ukazuje że książeczka jest humorystyczna. fajnie że oprawa jest mocna także posłuży dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książeczka w twardej oprawie, kolorowa, ciekawa, i napisana w humorystyczny tekst z morałem. Ma same zalety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie książeczki na pewno rozbawia dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w domu kilka książeczek Wilgi i są bardzo solidne a do tego bardzo kolorowe. Muchy też mam ale starsze wydanie, to zdecydowanie jest bardziej kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie to wydawnictwo 😊

    OdpowiedzUsuń