sobota, 4 marca 2017

Kneipp Olejek do kąpieli Tajemnica piękna - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do kąpieli Tajemnica piękna, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.





Olejek mieści się w małych, szklanych buteleczkach. Znajdziemy w nich 20ml produktu, dla mnie ilość idealna na jedną kąpiel w pełnej wannie wody.

Zapach ma śliczny, dość intensywny zarówno w buteleczce jak i po dolaniu do wanny. Osobiście kojarzy mi się z zapachem kwiatów. Podczas kąpieli roznosi się po łazience, a później jego lekka nuta pozostaje na skórze. Nie jest duszący, nie przeszkadza, pozawala nam się odprężyć zrelaksować.

Moja skóra nie należy do suchych problematycznych i nie wiem jak by się sprawdził przy takich. U mnie działa doskonale. Nawilża pozostawiając delikatną warstwę na skórze (można powiedzieć, że jest ona lekko tłusta, ale nie na tyle by mi to przeszkadzało). Nie mam konieczności używania już, jakich kolwiek innych nawilżaczy aż do następnej kąpieli czy mniej więcej 24 godziny.

Po kąpieli skóra jest nie tylko nawilżona, ale i bardzo przyjemna w dotyku, miękka i delikatna.

Na wannie zostaje lekki osad, ale nie jest problematyczny w usunięci. Osobiście znalazłam dwa sposoby – bardzo gorąca woda lub środek, którego standardowo używam do czyszczenia wanny. Nie trzeba się namęczyć, na szorować by go usunąć wiec ani trochę nie uważam tego za wadę.

Osobiście pokochałam, mimo, że nie należę do osób lubiących olejki, te firmy Kneipp zdecydowanie mnie zachwycają J. Polecam.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Śliczny zapach.
·      Ilość idealna na jedną kąpiel w pełnej wannie wody.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.



Olejek do kąpieli Tajemnica piękna znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie olejki do kąpieli te są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie:-) Ja uwielbiam taki relaksik z olejkami w wannie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny olejek , i same pozytywne atuty. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi super tylko ja mam jedno ale jak zwykle u mnie brakuje wanny :/ ale można nogi pomoczyć w takim olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego olejku. Lubię takie relaksujące i aromatyczne kąpiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki nie są moimi ulubieńcami ale tu mogłabym pokusić się o taką kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takiej kąpieli skóra jest doskonale nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydała by mi się taka kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo zrelaksować się przy takim olejku to coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż marzę o kąpieli w wannie (której nie mam :( )

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką kąpielą z olejkiem powinno zaczynać sie dzien :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny rozmiar, sliczny zapach :)) uwiódł mnie ten olejek :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego na jego temat słyszałam ... chyba będę musiała i ja się w końcu na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o produktach kneipp wciąż czytamy i praktycznie zdają egzamin

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie olejki, i drężyć się w kąpieli. Właśnie dla takich chwil jest potrzebna wanna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapiel z takim olejkiem musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce miec wanne i taki olejek izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba musze mieszkanie zmienic, bo żeby takich cudów używać musiałabym mieć też dużą wannę:)

    OdpowiedzUsuń