niedziela, 3 kwietnia 2016

BIO-KRAINA.pl GoCranberry żurawinowy płyn do higieny intymnej 150ml NOVA - OPINIA

Zapraszam na opinię o GoCranberry żurawinowym płynie do higieny intymnej 150ml NOVA, jaki otrzymałam od sklepu BIO-KRAINA.pl.
zdjęcie nie mojego autorstwa



Żel ma dość gęstą konsystencję. Tworzy nie dużo kremowej piany, dzięki czemu nie ma problemów z jego usunięciem.

Zapach ma delikatny, przyjemny, żurawinowy.

Jest bardzo wydajny, wystarczy jedno naciśnięcie dozownika, aby wystarczyło na mycie.

Doskonale oczyszcza pozostawiając długotrwałe uczucie świeżości. Jest bardzo delikatny, bez obaw można używać w „te dni” oraz gdy mamy podrażnienia.

Żel mieści się w wygodnej butelce z dozownikiem.

Moim zdaniem jest świetny i polecam.









Zalety:
·          Delikatny.
·      Przyjemny zapach.
·      Opakowanie z dozownikiem.
·      Wydajny.
·      Pozostawia długotrwałe uczucie świeżości.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  BIO-KRAINA.pl oraz na 


GoCranberry żurawinowy płyn do higieny intymnej 150ml NOVA znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Oj super muszę popatrzec bo akurat mi się kończy to chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, jeszcze nigdy nie miałam żelu do higieny intymnej o tym zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam powoli Ci zazdrościć :) tyle wspaniałych produktów masz okazję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu mam ochotę go przetestować, tym razem może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko że zawiera SLS jak większość kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego nie miałam, i ta żurowina :) z pewnością zakupie

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie używam, to z pewnością polecę żonie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o takim. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam miałam ten żel jest delikatny i mi osobiście przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba cudnie pachnie takie cudo ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto przetestować :) zwłaszcza ze ten ma dozownik a takie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny lubię zapach żurawiny, musimy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak opinia z pierwszej ręki,skoro polecasz panie śmiało mogą kupować

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie brzmi chociaż nie jestem zwolenniczka takich płynów

    OdpowiedzUsuń