niedziela, 3 kwietnia 2016

Prestige Skin Nude Foundation - Rewitalizujący podkład o efekcie “drugiej” - OPINIA

Zapraszam na opinię o Skin Nude Foundation - Rewitalizujący podkład o efekcie “drugiej”, jaki otrzymałam od firmy Prestige.





Prestige Skin Nude Foundation to płynny podkład o efekcie drugiej skóry. Świetnie nadaje się do krycia lekkich niedoskonałości oraz do „przyciemniania skóry”. Daje efekt lekkiej opalenizny bez efektu maski.

Konsystencję ma lekką, kremową, co sprawia, że jego aplikacja jest łatwa i przyjemna.

Jest bezzapachowy.

Na podkład używam pudru, który się na nim doskonale trzyma oraz nie powstają brzydkie zgrubienia. Całość utrzymuje się cały dzień, co dla mnie jest bardzo satysfakcjonujące.


Podkład doskonale nawilża i pielęgnuje skórę, moim zdaniem zbędny jest już krem przed jego użyciem. Do mojej cery mieszanej nadaje się doskonale, nawilża gdzie trzeba, nie zapycha porów.

Kolejnym dla mnie dużym plusem jest fakt, że nie zawiera parabenów, co sprawia, że nie szkodzi naszej skórze.


Moim zdaniem jest bardzo dobry i polecam.





Zalety:
·      Lekka konsystencja.
·      Brak efektu maski.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nawilża.
·      Bez parabenów.
·      Bezzapachowy.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Prestige.

18 komentarzy:

  1. Oj przydałby mi sie akurat stary sie kończy a ciężko dobrac idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo świetnie ... już nie raz miałam przyjemność stosowania różnych podkładów ... jak na razie żaden mnie nie zachwycił ... może i ten uda mi się kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak u mnie by zdał egzamin Mam bardzo jasną karnację i ten efekt niewiem czy by był zamierzony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że fajny musi być i dobrze, że nawilża bo moja skóra szczególnie zimą lubi się przesuszać. Muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. O wreszcie jakiś kosmetyk bez parabenów i innej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt drugiej skóry brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Warto sie skusic

    OdpowiedzUsuń
  8. po nieprzespanej nocy zapewne taki kosmetyk potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze jest bezzapachu nielubie gdy maja zapachy uczulaja mnie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. o cos dla mnie, ciekawe jakby u mnie wygladał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dobrze,że ja nie muszę używać takich kosmetyków :-) 10 mówi sama za siebie

    OdpowiedzUsuń