niedziela, 7 lutego 2016

Optima PLUS Naturalny olejek anyżowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku anyżowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.




Olejek działa pomocniczo przy kaszlu, grypie, anginie, przewlekłym zapaleniu oskrzeli i jeśli chodzi o grypę doskonale zdaje egzamin. Łagodzi jej objawy począwszy od bólu mięśni, przez kaszel, katar, kończąc na osłabieniu.

Kolejnym działaniem, jakie sprawdzałam jest złagodzenia odczuwanych bólów miesiączkowych. Zdecydowanie działa, kąpiel z dodatkiem kilku kropel olejku to zdecydowana ulga, a gdy damy kilka kropli na poduszkę mamy spokojną noc.

Jest jeszcze jedno działanie olejku, jakie opisuje producent, pomocniczo przy kolkach, wzdęciach, bólach żołądka. Tego działania nie miałam okazji sprawdzić, więc się nie wypowiem.

Olejek ma bardzo przyjemny, średnio intensywny, lekko słodki zapach.


Opakowanie to szklana buteleczka z kroplomierze. Mała, więc nie zajmuje dużo miejsca. Kropelki lecą pomału, nie ma problemu z odmierzeniem odpowiedniej ilości (pod warunkiem, że nie przechylimy buteleczki do góry nogami).

Olejek ma świetne działanie, jest skuteczny, a więc polecam.







Zalety:
·      Pomocniczy w grypie.
·      Uśmierza ból miesiączkowy.
·      Przyjemny zapach.
·      Wygodne opakowanie.









Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.


Naturalny olejek anyżowy znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Kropelki które pomagają na tyle dolegliwości - muszę sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac ma super moc a ja go nieznam

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być dobry anyż piękny zapach i takie właściwości..super... W sam raz przydałby się obecnie dla mojej córci i dla mnie również...

    OdpowiedzUsuń
  4. to jak w tych dniach pomaga to musi być dobry i skuteczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie słyszałam, ale warto kupić, na tyle dolegliwości

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie słyszałam, ale warto kupić, na tyle dolegliwości

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć pomomo żwe nas choroby omijają póki co

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o olejku anyżowym nie słyszałam.Zawsze jadłam anyżowe cukierki,Widzę,że ma rewelacyjne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbowalabym go ale nie lubię zapachu anyzu

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takich pogodach, taki olejek to wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja poproszę, bo niestety leżę w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam olejek na migrenę i był rewelacyjny :) ten zapewne też, już spisałam nazwę ,bo prognoza nie wróży że przyjdą mrozy i wytępią bakterie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszechstronne zastosowanie, ale zapach nie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście jak czuję anyż np. w cukierkach to nie tknę,jednak jako olejek może nie jest aż taki straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od pewnego czasu używam tego typu olejków. Obecnie stosuję herbaciany na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety ja nie lubię olejków eterycznych nawet nie spróbowałbym anyżowego

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny na obecnie panujące wirusy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny. Ja do tej pory olejki tylko zapachowe uzywalam a leczniczych niestety nie Czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń