piątek, 20 listopada 2015

Kneipp Pielęgnujący żel pod prysznic Słodka harmonia - OPINIA

Zapraszam na opinię o pielęgnującym żelu pod prysznic Słodka harmonia, jaki otrzymałam od firmy Kneppi.




Żel zawiera naturalne olejki z pomarańczy i ekstrakt z kwiatów lipy. Podczas kąpieli olejki eteryczne roztaczają swe działanie, sprawiając, że mamy przypływ pozytywnej energii, która nie jednemu z nas się przyda J.

Jeśli chodzi o zapach jestem troszkę rozczarowana, ale to tylko, dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego, że kosmetyki Kneipp pachną w całym mieszkaniu. Żel ma dużo delikatniejszy zapach, ale bardzo ładny i nie myślcie, że to jakaś wada J. Utrzymuje się na skórze dość długi czas.

 Nie zawiera mydeł alkalicznych, posiada pH neutralne dla skóry.

Skórę oczyszcza delikatnie, ale zdecydowanie skutecznie. Sprawia, że staje się miękka, delikatna, a przy regularnym używaniu nabiera elastyczności.

Konsystencja żelu jest dość gęsta, dobrze się pieni, a to sprawia, że jest bardzo wydajny.

Opakowanie jest ładne i praktyczne, nie ma problemu z wydobyciem żelu, gdy się kończy.

Uważam, że żel jest bardzo dobry i polecam.







Zalety:
·      Przyjemny zapach pomarańczy.
·      Wydajny.
·      Nie zawiera mydeł alkalicznych, posiada pH neutralne dla skóry.
·      Oczyszcza.
·      Nadje skórze miękkości i delikatności.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp PL oraz na FB.


Pielęgnujący żel pod prysznic Słodka harmonia znajdziecie w drogeriach Rossmann.

16 komentarzy:

  1. Muszę spróbować zwykle żele nie pozostawiają na skórze zapachy albo prawie niewyczuwalny. I zwykle albo pachną albo nie czuc ale są dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pomarańczy i od razu myślę o świętach :) Kosmetyki Kneipp dla mnie zawsze są rewelacyjne więc ten mały minusik nie ma wpływu na ogólną ocenę całej marki :) Z chęcią wypróbuję tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne żele jakie pamiętam ,które pozostawiają zapach na skórze to z avon. Ciekawa jestem konsystencji i zapachu .Pomarańcze uwielbiam i to bardzo.w dodatku idą święta i ten zapach jeszcze bardziej mnie do nich przybliża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi zapachniało pomarańczą, uwielbiam żele pod prysznic które pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  5. z checia bym taki wyprobowala z pomarancza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żona kocha się w tego typu kosmetykach do kąpieli wiec pewnie skusi sie na żel i to jeszcze o dość interesującej nazwie słodka harmonia

    OdpowiedzUsuń
  7. A mimo delikatności zapach muusi być cudny. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańcza, miękkość i delikatność czy potrzeba coś więcej do szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ważne że ph odpowiednie, delikatny i pachnący, takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inną wersję tej nowej serii i także byłam bardzo zadowolona:) Zapach cudny i duża ilość piany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawił mnie też żel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie kosmetyki firmy Kneipp i mialam przyjemnosc uzywac inny zel z tej serii a mianowicie Egoztyczna Pokusa i jestem z niego mega zafowolona a zapach szalowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. pomarańcza ? ja kupuje :)) rozkosz kąpielowa

    OdpowiedzUsuń
  14. jednak wole te delikatne zapach przy zelach niestety tego zelu nieznam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. super jeszcze takiego nie widziała, nie znam nawet tej firmy, ale może warto kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie że ma naturalne pH, nie znam firmy, ale chetnie poznam
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń