niedziela, 25 października 2015

Optima PLUS Naturalny olejek pomarańczowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku pomarańczowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.







Olejek pomarańczowy polecany jest w stanach napięć nerwowych oraz przy bezsenności. Testowałam go po bardzo ciężkim dniu i sporych nerwach. Po takim dniu o spaniu mogę zazwyczaj zapomnieć, długie godziny kręcę się z boku na bok a cały dzień wraca (co zwiększa nerwy). Olejek dodałam do kąpieli i muszę się przyznać, że działanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Podczas półgodzinnej kąpiel czułam jak cały stres, napięcie ucieka, a w jego miejsce przychodzi spokój. Czułam się odprężona, zrelaksowana i zdecydowanie gotowa do spania.

Opakowanie jest niewielkie i szklane. Niestety nie uważam go za idealne, krople lecą dość szybko i trzeba uważać, aby nie poleciało za dużo. Czy to wielka wada? Osobiście uważam, że nie, wystarczy ostrożność i wszystko jest dobrze.

Zapach olejku jest śliczny. Pachnie jak słodkie, dojrzałe pomarańcze. Jest dość intensywny i utrzymuje się w łazience jeszcze długo po kąpieli.

Olejek jest bardzo wydajny, na wannę wody wystarczy zaledwie 6 kropli, a to sprawia, że 10ml starcza na dużo razy.

Według mnie olejek ma genialne działanie i cudowny zapach. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Wycisza, uspokaja, pomaga zasnąć.
·      Cudowny, dość intensywny zapach.
·      Wydajny.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10







Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.



Naturalny olejek pomarańczowy znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. ale super...przydałby mi się :) zapach musi być piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. z checia bym wziela taka kapiel :) przydałaby by sie , a to ze szybko leci nic nie szkodzi ostroznie trzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak spokojna i dokładna aplikacja olejku to nie żaden problem :)

      Usuń
  3. Super słyszałam o tych różnych olejkach ja np waniliowy stosuje na komary odstrasza je. Tyle że ten od ciasta słabo dział tzn krótko a 'prawdziwy' ciężko dostępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole masz link do sklepu internetowego mają olejki różnego typu :)

      Usuń
  4. Aż poczułam ten zapach :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też by mi się przydał po całym dniu padam, taki relaks byłby super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny dla mnie jak i dla mojrj mamy,relax i wyciszenie jak najbardziej wskazane zwlaszcza w taka jesirnna pore.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zapach również na święta Bożego Narodzenia. Ja zawsze kładę skórkę z pomarańczy lub mandarynki na grzejnik niestety pachnie dość krótko a tak można mieć zapach na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach pomarańczy też od razu na myśl nasuwa mi święta Bożego Narodzenia,z tym że skórki kandyzuje.

      Usuń
  8. Ciekawe działanie olejku nigdy nie miałam okazji go wypróbować.Z pewnością przydałoby się go użyć po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący i wskazany dla osób mających problemy ze snem

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie zapach pomarańczowy działa raczej pobudzająco :) z zasypianiem raczej problemów nie mam, wręcz przeciwnie :) ciekawa jestem właściwości tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to w takim razie bardzo by mi się dziś przydał...

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  13. mało kiedy używam olejków eterycznych ten wydaje sie godny zainteresowania i wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj coś dla mnie.. ale co się dziwić przy dwójce małych dzieci w domku. Warto spróbować ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto ;)Chociaż na chwilę zrelaksować się i poczuć harmonię wokół siebie :)

      Usuń
  15. o ja je chce niech sie skonczy ma bezsennosc zapach pomaranczy niech mnie utuli do snu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez by mi się przydal. Tez cierpie na bezsenność. Uwielbiam zapach pomaranczy :-).
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  17. O to cos idealnego dla mnie na moja bezsennosc, nawet nie wiedzialam ze taki olejek moglby mi pomoc

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzyby działanie było i dla mnie to chetnie skorzystałabym z niego. Obawiam sie tylko jednaj sprawy. NIe chciałabym wyjśc z kąpieli tak kocham pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez znam i polecam ten olejek, ostatnio miałam bardzo stresujący czas i olejek świetnie się sprawdził. Jedyny minus dla mnie to że mnie uczulił:( no ale to już kwestia typowo indywidualna

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam do czynienia z takim olejkiem

    OdpowiedzUsuń